י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מאבק עולמי

גרמניה בצרות: מרקל שוקלת 'מגה' סגר והשבתת התחבורה הציבורית

לאחר שגרמניה הגיעה לשיא של 1,244 מקרי מוות תוך 24 שעות, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל מתכננת 'מגה סגר' שישבית את המדינה שלא מצליחה להתמודד עם מקרי המוות הרבים

גרמניה בצרות: מרקל שוקלת 'מגה' סגר והשבתת התחבורה הציבורית
שגרת קורונה בגרמניה צילום: Unsplash

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל שוקלת 'מגה-סגר' והשעיית התחבורה הציבורית מכיוון שגרמניה הגיעה תוך 24 שעות ל-1,244 מקרי מוות מנגיף הקורונה. השיא הקודם היה 1,188 מתים ב-8 בינואר. כך על פי התקשורת הגרמנית. גרמניה היום מתקרבת לסך כולל של כ-50 אלף מתים מאז פרוץ המגפה. 

גם בצרפת הממשלה צפויה להודיע ​​על הגבלות חדשות, בעיקר על רקע החשש מהמוטציה הבריטית, אך לא ברור האם הסגר בצרפת יהיה מלא, ונראה שצרפת תסתפק בסגר חלקי.

שר הבריאות של צרפת אוליבייה ורן אמר כי בניגוד לבריטניה, בצרפת אין בכוונתה לסגור בתי ספר בשלב זה, אך אמר כי הממשלה עשויה לשקול מחדש אם המספרים יעלו.

ה"דיילי מייל" מדווח, כי הרשויות בגרמניה הטילו מגבלות על מפגשים חברתיים, בתי ספר סגורים, והגבלת נסיעות באזורים עם שיעורי זיהום גבוהים, אך הכללים אינם נאכפים באופן אחיד בכל 16 מדינות המדינה. מספר ההרוגים היומי של גרמניה כ-15 מתים למיליון בני אדם, לעומת 13 מקרי מוות בארה"ב לכל מיליון איש.

עוד דווח, כי בתי חולים ב-10 מתוך 16 מדינות בגרמניה עומדים בפני עומס אדיר, 85% מהמיטות ביחידות הטיפול הנמרץ שלהם מאוכלסות על ידי חולי נגיף קורונה.

בעוד ישראל חצתה את רף השני מיליון מחוסנים, מעל 20 אחוז מהאוכלוסייה. עד כה רק כ-1% מאוכלוסיית גרמניה חוסנו - 842,455 איש, עד ליום שישי בבוקר.

גרמניה סגר קורונה צרפת אנגלה מרקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד