י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סיכום חדשות השבת בישראל

תקרית ירי בשומרון; מחדל בביה"ח איכילוב

סיכום חדשות השבת: מצבה של היולדת החרדית חולת הקורונה. המחדל בביה"ח איכילוב, עם פטירתו של חולה קורונה בן 50. וגם: ביקורו הצפוי של מלך מרוקו בישראל

תקרית ירי בשומרון; מחדל בביה"ח איכילוב
בית החולים שערי צדק בצל הקורונה צילום: Nati Shohat/FLASH90

דקות אחדות לפני כניסת השבת חולת הקורונה החרדית שהייתה בהריון מתקדם יולדה לאחר שמצבה החמיר. מביה"ח בילינסון נמסר כי הוחלט ליילד אותה באמצעות ניתוח קיסרי לאחר התייעצות הצוות הרפואי. התינוק נולד פג, מצבו קשה אך יציב והוא מאושפז בפגייה במרכז שניידר. מצבה של האם מוסיף להיות קשה והיא עדיין נמצאת בסכנת חיים.

חולה קורונה בן 50 נפטר הלילה במחלקת טיפול נמרץ לאחר שמכונת ההנשמה שלו התנתקה לכמה דקות והצוות הרפואי שכורע תחת העומס לא הבחין בכך. כך מדווח יואב אבן בחדשות 12. על פי הדיווח, מבית החולים נמסר כי הם מתחקרים את הנושא.

‏משרד הבריאות מדווח כי 8,013 מאומתי קורונה חדשים ביממה האחרונה, קרוב לרבע מיליון מתחסנים במנה השנייה ולמעלה משני מיליון ומאתיים אלף במנה הראשונה. למעלה מ-300 חולי קורונה נפטרו בשבוע החולף.

ארבעה מקרים נוספים של המוטציה הדרום אפריקנית התגלו בישראל - כולם אצל נוסעים שחזרו מאיחוד האמירויות והתגלו בבדיקה הראשונה בנתב"ג.

לאחר הנטישה ההמונית בשל החשש מפלישה לפרטיות, וואטסאפ מחשבת מסלול מחדש ודוחה את כניסת המדיניות החדשה לתוקף ל-15.5 - ומבטיחים להקדיש "מאמצים נוספים לביטול הבלבול שגרם המידע המוטעה".

תקרית ירי ליד מגדלים בשומרון: כוח צה"ל עצר פלסטיני הדרוש לחקירה. הצעיר הצליח להימלט מהחיילים. הם ביצעו נוהל מעצר חשוד שבסופו ירו לעברו ופצעו אותו באורח קשה. בשעה זו החשוד מפונה לבית החולים בילינסון.

אתר חדשות צרפתי מדווח כי נתניהו הזמין את מלך מרוקו מוחמד השישי לביקור בישראל. המלך נענה לבקשה ויגיע לביקור בישראל אולם הוא רוצה לפגוש גם את אבן מאזן במטרה להביא את הצדדים לחזור לשולחן המשא ומתן.

קורונה חיסון לקורונה בנימין נתניהו מלך מרוקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד