י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הגבלות בבריטניה

סיכום חדשות השבת בעולם: פייזר מתעכבת

סיכום חדשות השבת ברחבי העולם: משלוח החיסונים לאירופה מתעכב, הגבלות חדשות בבריטניה. וגם: ברקע עזיבת טראמפ, מעצמות אירופה מאיימות על איראן

סיכום חדשות השבת בעולם: פייזר מתעכבת
חיסון לקורונה של חברת פייזר צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

חברת התרופות "פייזר" שפיתחה את החיסון לקורונה הודיעה כי משלוח החיסונים שהיה אמור להגיע בימים הקרובים לאיחוד האירופי יידחה בשלושה עד ארבעה שבועות.

לאור התפשטות הנגיף במדינה ולאחר שהגיעו השבוע לשיאי תחלואה ותמותה חדשים, בריטניה מקשיחה נוהלי כניסה לשטחה, על מנת לצמצם "ייבוא" של מאומתי קורונה ולהוריד את התחלואה. החל מיום שני בבוקר כל הנכנסים מכל העולם יצטרכו להציג בדיקה שלילית בכניסה לבריטניה ויחויבו בבידוד של 10 ימים.

וועדת החירום של ארגון הבריאות העולמי הודיעה במהלך השבת כי היא לא ממליצה בשלב זה על שילוב של דרישות הוכחת חיסון לנוסעים בינלאומיים כתנאי לעלות לטיסות.

‏נשיא ארה"ב הנבחר ביידן מינה את וונדי שרמן לסגנית שר החוץ. שרמן הובילה את המו"מ מטעם ארה"ב על הסכם הגרעין בין המעצמות לאיראן.

שבוע לפני עזיבת טראמפ את הבית הלבן ולאור הדיווחים על כוונת איראן בנגוע לגרעין, מעצמות אירופה מזהירות את איראן: "להפרת הסכם הגרעין יהיו השלכות משמעותיות".

בתך כך, ‏משמרות המהפכה של איראן ערכו ניסוי בטילים בליסטיים נגד מטרות באוקיינוס ההודי, במסגרת תמרון צבאי שהחל אתמול. על פי כלי תקשורת במדינה הטילים נורו ממרכז איראן ופגעו במטרות שמוקמו בצפון האוקיינוס ההודי.

ה-FBI חוקר 37 אמריקנים בחשד שהם קשורים למותו של בריאן סיקניק, קצין משטרה שמת לאחר שנפצע במהלך ההתפרעות של תומכי טראמפ בקפיטול לפני כשבוע.

קורונה איראן חיסון לקורונה הסכם הגרעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד