י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מקרה שני בתוך יומיים

טרגדיה בנתיבות: בן 30 התחשמל למוות בביתו

גבר כבן 30 התחשמל למוות בביתו שבעיר נתיבות • כוננים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נקבע מותו

טרגדיה בנתיבות: בן 30 התחשמל למוות בביתו
אמבולנסים של מד"א באירוע צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

טרגדיה בנתיבות: גבר כבן 30 התחשמל הערב (מוצ"ש) למוות בביתו שברחוב רפיח ים בעיר. חובשים ופארמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נקבע מותו. צוות זק"א מטפל בגופה.

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 20:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על גבר מחוסר הכרה בבית בנתיבות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בגבר כבן 30 שככל הנראה התחשמל". בהמשך עדכנו במד"א כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נקבע מותו של גבר בן 30".

חובש רפואת חירום במד"א אוריאל דהאן סיפר כי "כשהגענו למקום הובילו אותנו לגבר שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

נזכיר כי בבית החולים 'אסותא' באשדוד נקבע לפני כיומיים מותו של גבר בן 40, אב לילדים, שצעד ברחוב רש"י בקרית מלאכי וכבל חשמל ניתק ופגע בו.

פראמדיק מד"א, רועי חזי שטיפל בנפגע סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בסמוך לעמוד חשמל כשהוא מחוסר הכרה ועם סימני התחשמלות. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

מני עזריאל, ראש סניף קרית מלאכי באיחוד הצלה מסר כי "בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה הכוללות מתן שוק חשמלי לאדון כבן 40 שאיבד את הכרתו לאחר שהתחשמל מכבל חשמל שכנראה נקרע עקב מזג האוויר, הנפגע פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה".

מדוברות איחוד הצלה - מחוז דרום נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על גבר כבן 30 שהתחשמל בביתו ברחוב רפיח ים בנתיבות.

אליסף בוגדרי חובש איחוד הצלה שגר בדירה מתחתיו והתחיל בפעולות ההחייאה מסר: "בסיוע חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו".

 

נתיבות מד"א התחשמלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד