י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
החרדי הראשון שהתחסן

לאחר שקיבל 2 מנות חיסון: הרב לאו נדבק בקורונה

שבוע לאחר קיבל את מנת החיסון השנייה, הרה"ר לשעבר הרב ישראל מאיר לאו נדבק בנגיף הקורונה • הרב לאו היה לחרדי הראשון שהתחסן לקורונה וקרא לכולם לנהוג כמוהו

לאחר שקיבל 2 מנות חיסון: הרב לאו נדבק בקורונה
הרב ישראל מאיר לאו צילום: איציק בלניצקי

רבה של תל אביב יפו והרב הראשי לישראל לשעבר הרב ישראל מאיר לאו - אביו של הרה"ר המכהן הרב דוד לאו, נדבק בקורונה, שבוע לאחר שקיבל את מנת החיסון השנייה לנגיף.

ביום ראשון שעבר קיבל הרב לאו את מנת החיסון השנייה לנגיף, שלושה שבועות לאחר שקיבל את המנה הראשונה והיה לחרדי הראשון שהתחסן. הרב בן ה-83 נדבק בעקבות אשתו הרבנית שנדבקה לפני מספר ימים לאחר שנחשפה לחולה מאומתת. בני משפחתו מוסרים כי הוא נמצא בביתו ומרגיש טוב ללא תסמינים.

נציין, כי הרב נדבק ככל הנראה ישר לאחר שקיבל את המנה השנייה של החיסון, לפני שהוא נהיה אפקטיבי.

בטור שכתב לאחר שקיבל את מנת החיסון הראשונה ופורסם ב-ynet, כתב הרב לאו "ידידי ושותפי לרבנות הראשית, הגאון הרב אליהו בקשי דורון זצ"ל, היה מהראשונים שנפלו על מזבח הקורונה בחודש ניסן השנה. ולכן מי אני שאחמיץ הזדמנות פז כזו, שהקב"ה נתן לנו, להתחסן ולשמור על החיים.

עד שכל האוכלוסייה תתחסן, צריך להמשיך ולקיים את הוראות משרד הבריאות: שמירת מרחק וחבישת מסכות, גם אם זה לא נוח. גם בבית הכנסת שלנו, כשיש יותר אנשים מהמותר - אנחנו מתפללים בחצר".

הרב הוסיף כי "תורתנו הקדושה אומרת "ורפא ירפא". למדו חז"ל: "מכאן שניתנו רשות לרופא לרפאות". יש האומרים שהרשות הזו היא חובה, ואם אתה לא מנצל אתה מפקיר את עצמך ואת זולתך. שהרי מבלי לתת להם ארוכה ומרפא, אתה עובר חלילה על איסור "לא תעמוד על דם רעך".

אני אומר שאם יש סיכוי לתקווה, ואפילו יותר מזה - צריך לנצל את ההזדמנות שרופא כל בשר נתן לנו. אז אנא, קחו את החיסון. קבלו את החיסון. לכו בדרך הזו, וה' ירפא את כל חולי עמו בית ישראל".

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב ישראל מאיר בן חיה בתוך שאר חולי ישראל.

הרב ישראל מאיר לאו קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד