י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ביתר עילית בראש

מדאיג: שיעור החולים בערים החרדיות מזנק

לאור העלייה בנתוני התחלואה בקורונה למרות החיסונים והסגר המחמיר, משרד הבריאות מפרסם כי הערים החרדיות מובילות באחוז הבדיקות החיוביות - שמוסיף לעלות בהן משבוע לשבוע 

מדאיג: שיעור החולים בערים החרדיות מזנק
בית כנסת סגור בעידן הקורונה צילום: פלאש 90

מדינת ישאל נכנסה לפני יומיים לשבוע השני של הסגר המחמיר ולשבוע השלישי של הסגר השלישי. מנתוני משרד הבריאות עולה כי אחוז החיובים מוסיף לעלות כל העת כשהיישובים החרדים מובילים באחוזי הנדבקים.

העיר החרדית המובילה היא ביתר עילית שבה 29% מהבדיקות בשבוע האחרון היו חיוביות, עלייה של אחוז לעמת השבוע שלפניו. מאז יום ראשון אובחנו בעיר 1,274 נדבקים חדשים. אחריה נמצאת העיר אלעד עם 23% תוצאות חיוביות בשבוע החולף, זאת לעומת 18.4% שלפניו. בעיר אובחנו השבוע 1,007 נדבקים חדשים.

במקום השלישי נמצאת מודיעין עילית עם 20% תוצאות חיוביות בשבוע החולף, לעומת 18.5% בשבוע שלפניו. בשבוע האחרון אובחנו בעיר מספר שיא של 2,393 מאומתים חדשים. בבני ברק שיעור החיוביים בשבוע האחרון עמד על כ-19% עם 3,202 חולי חדשים, לעומת 15% בשבוע הקודם.  

בירושלים, שבה נדבקו בשבוע האחרון 3,202 חולים חדשים בשבעת הימים האחרונים, שיעור החיוביים עמד על כ-17% ובשבוע שלפניו עמד על 14%.

גם בערים בהן שיעור החיוביים נמוך מהממוצע הארצי ישנה עלייה מדאיגה. בתל אביב שיעור החיוביים השבוע עמד על 4%, לעומת 3.7% בשבוע הראשון של ינואר, בראשון לציון שיעור החיוביים עומד על 4.9% לעומת 3.9 בשבוע קודם לכן, ובבאר שבע שיעור החיוביים עומד על 5.2%, לעומת 4% שבוע קודם לכן.

קורונה משרד הבריאות ביתר עילית אלעד מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד