י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התנאי של חולדאי

לפיד מכחיש חיבור עם גנץ: "אי אפשר לסמוך עליו"

גנץ עדיין מנסה למצוא חיבור פוליטי כדי לא לסיים את הבחירות מתחת לאחוז החסימה, חולדאי מציב תנאי לחיבור פוליטי בין כחול לבן למפלגת הישראלים ואילו יאיר לפיד שולל חיבור בטענה כי אי אפשר לסמוך על גנץ

לפיד מכחיש חיבור עם גנץ: "אי אפשר לסמוך עליו"
בני גנץ/יאיר לפיד צילום: מרים אלסטר/תומר נויברג, פלאש 90

הערב (מוצאי שבת) התייחס יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בשיחת זום עם אזרחים באזור השרון לדיווח כי הוא מקיים מגעים עם בני גנץ לאיחוד בין יש עתיד לכחול לבן כשלפיד יתפוס את המקום השני ברשימה, על פי הדיווח לפיד הציב תנאי כי לחיבור לא יבואו עומר ינקלביץ׳ ופנינה תמנו שטה שערקה מיש עתיד.

לפיד אמר: "אני לא יודע מאיפה הם הביאו את הדיווח הזה. אני פעם אחרונה שדיברתי עם בני גנץ היה במאי 2020 ביום שהתפרקה כחול לבן ומאז לא דיברנו וגם לא ראיתי סיבה".

"אני רוצה להזכיר למי שמדבר על חיבורים", הוסיף לפיד, "הוא יושב עכשיו בממשלה של נתניהו ומי שיושב עכשיו בממשלה של נתניהו אי אפשר לסמוך עליו. אז אין שום משא ומתן ואני לא יודע מאיפה הדיווח הזה הגיע".

בתוך כך, מיכאל שמש דיווח ב'כאן 11' כי בני גנץ ורון חולדאי שוחחו יחד. על פי הדיווח, הוא הציב תנאי לחיבור לפיו על גנץ לזוז הצידה מהמקום הראשון של כחול לבן לטובת איחוד בין "כחול לבן" ל"ישראלים", כמו כן גם דווח כי עולה אפשרות כי גנץ יעמוד בראשות המפלגה כיו"ר חיצוני ולא ישמש כחבר כנסת.

אפשרות נוספת על הפרק, על פי הדיווח ב'כאן 11', עולה אפשרות כי שגנץ יהיה מועמד של האיחוד לתפקיד שר הביטחון אך בתנאי שיזוז הצידה ולא יהיה ברשימה לכנסת.

 

יאיר לפיד בני גנץ בחירות 2021 רון חולדאי חיבורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד