י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מדינת צחוק"

הגר"מ מזוז על נשיאת בג"צ: "חיות, אל תהיי חיה"

הרב מאזוז במתקפה חריפה הערב כנגד תומכי מחנה 'רק לא ביבי' | בדבריו תקף הרב גם את הפסיקה השערורייתית לפיה תותר הכנסת חמץ בפסח לבתי החולים והתבטא על נשיאת בג"צ אסתר חיות "אל תהיי חיה"

הגר"מ מזוז על נשיאת בג"צ: "חיות, אל תהיי חיה"
הגאון הרב מאיר מאזוז צילום: פלאש 90

בשיעורו השבוע אותו הוא מוסר בכל מוצאי שבת ומועבר בשידור חי דרך הלווין, תקף הגר"מ מאזוז ראש ישיבת כיסא רחמים את השופטת אסתר חיות ואת מחנה "רק לא ביבי".

במהלך השיעור התייחס הרב לפסיקת בג"צ מהשבוע האחרון המתירה להכניס חמץ לבתי החולים בפסח ואמר "אנחנו מדינת חוק? מדינת צחוק, מדינה חורבן, מדינה של אפס, מדינה של חושך. התורה תלחם בכם עד חורמה".

הוא פנה פנה לנשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות ואמר לה "גברת חיות, אל תהיי חיה". הרב קרא לה ואמר "את בן אדם, אל תעשי את הדבר הזה. תני לנו לחיות בארץ ישראל מי שרוצה לאכול חמץ תכינו לו דרכון שיסע לחוץ לארץ על חשבונך, למה את עושה את הדבר הזה? את חושבת שאין סכנה?".

בהמשך השיעור הרב מאזוז תקף גם מחנה "רק לא ביבי", "הם נלחמים ברק לא ביבי, הבעיה לא עם ביבי אלא עם החרדים כי ביבי עושה חסד לחרדים. ביבי רוצה לתת לחרדים לחיות. רשעים ארורים נלחמים בתורה, נלחמים בישיבות. יום אחד הישיבות יעלו עליכם, כל אלה יעמדו על קברם".

הרב מאיר מאזוז אסתר חיות בג"ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד