י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
עלייה וקוץ בה

לאחר איומים במוות: מנכ"ל פארלר ומשפחתו ירדו למחתרת

לאחר שהאפליקציה ירדה מכל חנויות האפליקציות וכן משרתי חברת אמזון, מנכ"ל פארלר, אפליקציית המדיה החברתית השמרנית ומשפחתו מסתתרים בגלל איומי מוות והטרדות ברשת

לאחר איומים במוות: מנכ"ל פארלר ומשפחתו ירדו למחתרת
צללית אדם. אילוסטרציה צילום: unsplash

מנכ"ל פארלר, ג'ון מאץ' ירד למחתרת עם משפחתו לאחר שספגו איומים במוות.

מהמסמכים, שהגיעו לידי רשת 'פוקס ניוז', עולה כי ג'ון מאץ' ומשפחתו מאוימים על ידי גולשים שפרסמו את כתובת הרחוב שלו ואיימו "להגיע עד לדלת הכניסה לביתו".

אפליקציית 'פארלר', היתה אהובה על תומכיו של דונלד טראמפ, והוסרה מהפלטפורמות של אפל וגוגל לאחר פרעות הקפיטול, ולאחר מכן גם חברת 'אמזון' הורידה את פארלר משירותי הענן שלה, מהלך שהשבית את האפליקציה לגמרי משירותי האינטרנט.

בתגובה פארלר הגישה ביום שני שעבר, תביעה נגד חברת אמזון בעקבות החלטתה להשעות את פארלר משירותי הענן שלה בעקבות המהומה ביום רביעי ה-6 בינואר בגבעת הקפיטול.

פארלר ביקשה צו מניעה זמני כדי למנוע משירותי האינטרנט של אמזון (AWS) מלהפיל את פארלר וטענה כי שירותי האינטרנט של אמזון מפרים את חוק ההגבלים העסקיים.

על פי הדיווח ב'ניו יורק פוסט', מנכ"ל הפלטפורמה הדומה לטוויטר, שהייתה פופולרית בקרב תומכי טראמפ, אמר בדיון שהתקיים בבית המשפט על החלטת אמזון, "אני מאמין שההחלטה שלהם להפסיק את השירות לפארלר התבססה, לא על דאגה לגבי ההסכם בינינו, אלא בין השאר לשלול מהנשיא טראמפ את האפשרות לפרסם את דבריו בפלטפורמה חברתית גדולה", כך אמר מאץ'.

חברת 'אמזון' מסרה מטעמה התגוננה וטענה כי "אין שחר לטענותיו של מאץ'. ענקית הטכנולוגיה מספקת שירותים ללקוחות בכל הקשת הפוליטית, אך מנכ"ל פארלר "לא היה מסוגל או לא היה מוכן" להסיר תוכן המעודד אלימות ולכן הפר את תנאי השירות של החברה". לשון התגובה.

פארלר ג'ון מאץ' אמזון איום ברצח הסתה ברשת אלימות ברשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד