י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בצל הירידה בסקרים

סער: "החיסונים - ההישג היחיד של נתניהו"

65 ימים לפני יום הבוחר, התראיין יו"ר תקווה החדשה, והתייחס להתחזקות של ראה"מ בסקרים: "יש רוב ברור בציבור שרוצה בהחלפת נתניהו - והוא לא יהיה ראש הממשלה אחרי הבחירות הקרובות" | וגם: לא הכחיש את האפשרות שישב עם לפיד בממשלה: "כדי להחליף את השלטון נצטרך לגשר על פערים"

סער: "החיסונים - ההישג היחיד של נתניהו"
סער ונתניהו בימים אחרים צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

על רקע ירידתו בסקרים, התראיין חה"כ לשעבר ויו"ר תקווה-חדשה בהווה גדעון סער, והתייחס לאפשרות של שיתוף פעולה עם הליכוד: "אני חלילה לא פוסל את הליכוד. נתניהו איננו יכול לכהן כשר מאחר שהוגש נגדו כתב אישום. אני לא אשנה, בניגוד לנתניהו, לא אשנה שום חוק ולא אחוקק חקיקה פרסונלית בשביל לשרת אינטרס אישי".

סער גם תקף את נתניהו על מבצע החיסונים: "די מגוחך שאדם נמצא בשלטון 15 שנה, מהן 12 שנה ברציפות, וההישג שהוא יכול לנופף בו - הוא סוגיית החיסונים, שבסופו של דבר נרכשו על ידי כספם של אזרחי ישראל. בעוד שהוא מגלגל את אחריות על מחדלי הטיפול בקורונה על כל אדם אפשרי, כמו שהוא רגיל".

על ההתחזקות של נתניהו בסקרים, אמר: "יש רוב ברור בציבור שרוצה בהחלפת נתניהו, ולכן אני משוכנע שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה לאחר הבחירות הקרובות, ואנחנו נקים את הממשלה הבאה בישראל".

"עלינו שבוע קודם, ירדנו במנדט השבוע - אני לא מייחס חשיבות אדירה לא לעליה, ולא ירידה", התייחס בראיון ל'כאן 11' לסקרים האחרונים, "רוב הציבור מבין שאי שאפשר להמשיך בהתנהלות שבה הכל משועבד לאינטרס האישי של נתניהו".

על שיתוף פעולה אפשרי עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר סער: "ברמה העקרונית, אנחנו מבינים שעל מנת להחליף את השלטון נצטרך לשתף פעולה עם אנשים וכוחות שיש בינינו לבינם פערים בהשקפת עולם. אבל אנחנו נדע איך לגשר על הפערים למען המטרה שלנו. אני לא פוסל. נפעל לגשר על הפערים על מנת להחליף את השלטון בממשלה בראשותי".

ממפלגת 'הליכוד' נמסר בתגובה: "גדעון סער קשר את גורלו ללפיד וליתר מפלגות השמאל ואין לו אפשרות להקים ממשלה בלעדיהם. רק ראש הממשלה נתניהו שמביא מיליוני חיסונים ומוציא את ישראל ראשונה בעולם ממשבר הקורונה יכול להקים ממשלת ימין על מלא".

גדעון סער ביבי נתניהו בחירות 2021 חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד