ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לאור נתוני התחלואה

פרופ' אש: "חייבים להאריך את הסגר בשבוע נוסף"

נתוני התחלואה המדאיגים והתפשטות המוטציות ברחבי הארץ יביאו להארכת הסגר בשבוע נוסף | את הדברים אומר הבוקר ממונה הקורונה פרופ' נחמן אשף "לא תהיה ברירה"

פרופ' אש: "חייבים להאריך את הסגר בשבוע נוסף"
הפרויקטור נחמן אש ברמב"ם צילום: הקריה הרפואית רמב"ם

בעוד חמשה ימים יפוג תוקפו של הסגר השלישי, וממונה הקורונה פרופ' נחמן אש, אמר הבוקר (ראשון) כי לאור נתוני התחלואה, אין מנוס מהארכת הסגר בשבוע נוסף.

בראיון לרשת ב' אמר פרופסור אש כי "לא תהיה ברירה אלא להאריך את הסגר בשבוע נוסף, אנחנו מחכים לראות את הירידה במספר המאומתים והחולים קשה". נציין כי מניין המתים מתקרב ל-4,000 לאחר ש-74 בני אדם לפחות מתו מקורונה במהלך סוף השבוע.  

פרופסור אש הוסיף כי לאור החשש ממוטציות והתפשטותן בארץ,  "אנחנו עובדים לחייב כל אחד שעולה למטוס מחו"ל לבצע בדיקת קורונה 72 שעות לפני הטיסה לישראל".

ראש שירותי הציבור, הד"ר שרון אלרעי-פרייס אמרה אף היא הבוקר בריאיון לגלי צה"ל כי "‏לא נראה לי הגיוני להציע להאריך את הסגר בשבועיים. נעשה את המינימום הנדרש ונראה אם השבוע יספיק".

נציין כי יממה לפני סיום הסגר, ביום רביעי הקרוב, צפויה הממשלה להתכנס לדיון בהארכת הסגר, ושרים במפלגות החרדיות ובכחול לבן צפויים להתנגד להארכה למרות שבמשרד הבריאות דוחפים לכך.

נחמן אש סגר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד