ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
צביעות מכעיסה

מדינת תל אביב • חולדאי לא מחכה לממשלה: "אפתח את התרבות"

בעוד ישראל נאנקת עם אלפי מאומתים יומיים ומחלקות שכורעות תחת העומס בבתי החולים, ובעוד רק הבוקר ראשי מערכת הבריאות קוראים להאריך את הסגר בשבוע נוסף, רון חולדאי עושה דין לעצמו ומצהיר כי בקרוב הוא יפתח את כל מוסדות התרבות בת"א לאלו שקיבלו את החיסון

מדינת תל אביב • חולדאי לא מחכה לממשלה: "אפתח את התרבות"
רון חולדאי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

פעם נוספת, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי העומד בראש מפלגת הישראלים מחליט לבדו על העיר תל אביב בענייני הבריאות בעוד הממשלה הדואגת לבריאות הציבור- מתנגדת, כשהפעם קורא חולדאי לפתוח את מוסדות התרבות.

רון חולדאי הבוקר (א') מכריז שהוא לא ממתין להחלטות ממשלה והוא מודיע כי בעוד 10 ימים יפתח את מוסדות התרבות בת"א.

על פי מתווה הממשלה, מוסדות התרבות יפתחו רק בעוד למעלה מחודש, אבל רון חולדאי שעוסק בפוליטיקה הודיע היום (ראשון): "בתחילת פברואר אפתח את כל מוסדות התרבות בת"א-יפו לכל מי שקיבל שני חיסונים".

חולדאי הבהיר: "לא נחכה לממשלה של ביבי-גנץ שלא יודעת לנהל כלום. אצלנו זה מעשים ולא דיבורים. ככה באמת חוזרים לחיים ולא רק עוסקים במסיבות עיתונאים".

מדובר בהחלטה שלו היה מקבל אותה אחד מגדולי התורה בפתיחת מוסדות לימוד או בתי כנסת היו כולם זועקים, אבל כשאת ההחלטה מקבל פוליטיקאי למטרת בחירות כולם מפרגנים לו על ההחלטה האמיצה.

בלשכת שר הבריאות יולי אדלשטיין תקפו את חולדאי: "רון חולדאי עושה פוליטיקה על חשבון בריאות הציבור. ההפקרות של רון חולדאי, שהתחילה בחלוקת חיסונים בניגוד להחלטת ועדת התיעדופים המורכבת מאנשי מקצוע בלבד, וממשיכה בפתיחת מקומות באופן מסוכן, היא שערורייתית וצריכה להדליק נורת אזהרה לכל אזרח שבריאות הציבור חשובה לו", נמסר.

מנהל תיאטרון אספקלריא חגי לובר תקף אף הוא: "לא אפתח את מוסד התרבות שלי כמענה לגחמה פוליטית של חולדאי ולא אשחק בחייהם של המנויים שלי כדי ליצור מצג פתטי של מחאה"

עוד מדבריו של חגי לובר: "כאזרח אני המום מניסיון ההמרדה של ראש עיר בישראל, המתיימר להיות ראש ממשלה. אנשים שרוממות החוק בגרונם ובפועל הם מוכנים לדרוך עליו בשביל אמביציות פוליטיות.

כמנהל תאטרון יש לי אחריות על ביטחונם, שלומם ובריאותם של הקהל שלי, עם כל הכבוד ל'דוקטור חולדאי' אני מעדיף לשמוע למומחים היושבים במשרד הבריאות ונושאים באחריות כוללת. לא אפתח את מוסד התרבות שלי כמענה לגחמה פוליטית של חולדאי ולא אשחק בחייהם של המנויים שלי כדי ליצור מצג פתטי של מחאה. התאטרון שלי יישאר סגור עד להחלטת הממשלה שאני מקווה שתהיה בקרוב. זו לא הצגה זה חיים".

רון חולדאי סגר יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד