י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קורע לב

הרב יודלביץ ספד לרעייתו: "המלאכים ליוו אותך ללמעלה"

האזינו לדברי ההספד הקצרים של המחנך הרב שמואל אהרן יודלביץ שליט"א במסע הלווית רעייתו האישה הצעירה מרת צפורה פייגא יודלביץ ע"ה שנפטרה בליל שבת מנגיף הקורונה והותירה חמישה יתומים בביתה 

הרב יודלביץ ספד לרעייתו: "המלאכים ליוו אותך ללמעלה"
לוויה של נפטר מקורונה בשמגר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בהלוויה קורעת לב השתתפו במוצאי שבת תושבי אלעד במסע הלווית האישה הצעירה מרת צפורה פייגא יודלביץ ע"ה שנפטרה בדמי ימיה לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה והותירה אחריה חמישה ילדים יתומים שנותרו ללא אמא.

בעלה של המנוחה המחנך הרב שמואל אהרן יודלביץ בנו של המגיד הנודע רבי שבתי זצ"ל שספד לרעייתו בהספד קורע לב.

'בחדרי חרדים' עם תמלול דברי ההספד המרטיטים שלא הותירו עין יבשה.

האב פתח את הספדו כשקולו נשנק מבכי עם ציטוט מפיוט 'אשת חיל'. "ציפי, רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה, כל מילה מיותרת, כל מילה מיותרת, אבל אם בסוף יש משהו עוד יותר גדול זה מעשי החסד שעשית".

"בשלושת השבועות האחרונים היינו עליזים ושמחים כפי שאת היית כל הזמן, וכפי שאת היית כל החיים. הם רוצים להיפרד ממך בפה, אבל הם לא מסוגלים, אז אני נפרד איתם ממך, גם בשם שושי, שבתאי ואיילה, ישי ויצחק"

"אני רוצה לבקש ברשות כל המשפחה סליחה ומחילה מכל הלב".

"בזמן ששרנו 'אשת חיל' המלאכים ליוו אותך ללמעלה", ספד הרב יודלביץ בבכי מר על פטירת רעייתו ע"ה.

כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים', מרת צפורה פייגא יודלביץ ע"ה תושבת העיר אלעד שנפטרה לאחר שנדבקה בנגיף לפני שלושה שבועות ומאז אושפזה במצב קשה והיא בת 40 בלבד בפטירתה.

המנוחה ע"ה נולדה בבני ברק בכ"א טבת תשמ"א לאביה הרה"ח ר' משה אליעזר יעקובוביץ מרחוב אור החיים בבני ברק מחסידי נדבורנה. בעלה, המחנך הרב שמואל אהרן יודלביץ בנו הצעיר של המגיד הירושלמי הנודע הגאון הצדיק רבי שבתי יודלביץ זצ"ל, מחשובי ממתפללי בית הכנסת 'שיח אליעזר' באלעד.

לפרנסתה היא עבדה כמזכירה רפואית בקופת חולים מכבי באלעד.

כל חייה עמדה לימין בעלה שגידל הרביץ תורה ויראה וחינוך למידות טובות של תלמידים רבים בת"ת 'תורת חסד' אלעד. ובת"ת רבים. ובפרט תלמידי כיתה ד' שהניח בפניהם יסודות הגמרא בצורה בהירה ומאירת פנים בהשקעה ובמסירות כאב לתלמידיו ממש.

צפורה פייגא יודלביץ אלעד קורונה אשת חיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד