י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הצביעות נחשפת

הפוליטיקאים שותקים; החרדים תוקפים: "מניף דגל המרד"

מכעיס: בעוד פוליטיקאים שונים ואנשי תקשורת תקפו ללא הרף את הציבור החרדי בכל הנוגע לאכיפת ההנחיות ופתיחת המוסדות הרי שהצהרתו של ראש עריית ת"א רון חולדאי כי יפתח בקרוב את מוסדות התרבות עוברת בשתיקה 

הפוליטיקאים שותקים; החרדים תוקפים: "מניף דגל המרד"
המתפללים בתל אביב צילום: צילום מסך

בשבוע שעבר עסקו רבות במערכת הפוליטית ובתקשורת בהחלטה של גדולי ישראל בעניין סגירת המוסדות, בכל ערב דווח בפתיחת מהדורות החדשות שאוטוטו יפתחו את המוסדות, דבר שלא קרה עד כה, אבל הבוקר אותם פוליטיקאים ואנשי תקשורת שומרים על שתיקה וממלאים פיהם מים מול החלטת ראש העיר תל אביב והמועמד לכנסת רון חולדאי לפתוח את מוסדות התרבות בעוד 10 ימים.

חולדאי הודיע כי לא ימתין לממשלה ויפתח את מוסדות התרבות עוד בתחילת החודש הקרוב, אולמי התרבות שהיו מקור ההדבקה העיקרי בגל הראשון יפתחו לטובת מתחסנים בזמן שעובדי האולמות לא בהכרח יהיו כולם מחוסנים.

במערכת הפוליטית כאמור שמרו על שתיקה, כך חבר הכנסת נפתלי בנט שקרא על רקע דיווחים על הפרות במגזר החרדי "לאיכפה שיווינית" ושחרר הגדרות בנוסח "מדינה בתוך מדינה" מילא את פיו מים, כך גם שר הביטחון בני גנץ שהודיע כי יתנה את הארכת הסגר באכיפה במגזר החרדי, כשמליברמן אנחנו לא באמת מצפים להגינות.

מי שכן הגיב היו נציגי הסיעות החרדיות, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בתגובה לדבריו של רון חולדאי: "מעניין מה התקשורת הייתה אומרת אם לחולדאי היו קוראים הרב קניבסקי, ולתרבות היו קוראים לימוד תורה?!".

סגן השר אורי מקלב אמר: "עולם הפוך רואים - דגל התרבות והשעשועים זה חשוב, אך עולם שלם של מסורת יהודית שורשית, לימוד התורה והתפילות זה לא חשוב?!", תהה, ואמר: "אנחנו נמשיך להניף את דגל המסורת השורשית שהיא אבן היסוד של העם היהודי ואתה תמשיך להניף את דגל המרד".

יושב ראש ועדת החוקה חה"כ יעקב אשר תקף את רון חולדאי, ואמר: "אם ראש עיר חרדי היה מצהיר שהוא פותח את בתי הכנסת בעירו למתחסנים ומחלימים היה מתרחש פה עליהום תקשורתי, כשרון חולדאי אומר זאת הביקורת צוננת עד בלתי נשמעת, אין חרדים - אין תגובות".

תל אביב קורונה סגר רון חולדאי יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד