י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חיסכון משפחתי

איך חוסכים בחשמל בתקופת הקורונה כשכולם בבית?

המציאות שאנו חיים בה כיום איננה פשוטה להתמודדות. לא מעט משפחות מוצאות את עצמן שוהות בביתן פרקי זמן ארוכים ובהתאם לכך, משתמשות במכשירי החשמל הביתיים השונים באופן אינטנסיבי וממושך יותר • בואו לגלות כיצד חוסכים בחשמל בתקופת הקורונה?

איך חוסכים בחשמל בתקופת הקורונה כשכולם בבית?
שימוש בחשמל צילום: canva

תקופת הקורונה היא תקופה לא פשוטה להתמודדות. נגיף הקורונה אשר נוכח בחיינו באופן משמעותי, יצר לא מעט מגבלות שונות על אזרחי המדינה. מעבר לכך, מדי פעם בפעם משפחות שלמות נכנסים לבידוד בשל חשיפה של אחד מבני המשפחה לחולה מאומת וכן, מוטלים סגרים על תושבי המדינה. כל המצב המדובר מביא לכך שלא מעט משפחות מצויות בביתן פרקי זמן ארוכים מאוד, לא מעט מהאזרחים ללא עבודה ובד בבד, בשל השהייה הממושכת והאינטנסיבית בבית של כל בני המשפחה, צריכת החשמל גבוהה יותר ובהתאם לכך, חשבון החשמל גבוה יותר.

מדוע חשבון החשמל גבוה יותר בתקופה זאת?

כאמור, המציאות שאנו חיים בה כיום איננה פשוטה להתמודדות. לא מעט משפחות מוצאות את עצמן שוהות בביתן פרקי זמן ארוכים ובהתאם לכך, משתמשות במכשירי החשמל הביתיים השונים באופן אינטנסיבי וממושך יותר. אחד הדברים שמשתמשים בו לא מעט הוא כמובן הדוד החשמלי שמדליקים לא מעט שעות בכדי לאפשר כל בני המשפחה להתקלח מדי יום ביומו עם מים חמים. השימוש האינטנסיבי והממושך בכלל המכשירים החשמליים בבית לרבות הדוד החשמלי גורם לכך שחשבון החשמל גבוה מהרגיל ומשפחות רבות תוהות מה עליהן לעשות בכדי לחסוך בצריכת החשמל ולהקטין את חשבון החשמל שלהן.

כיצד חוסכים בחשמל בתקופת הקורונה?

אם אתם תוהים כיצד תחסכו בחשמל בתקופת הקורונה, הנה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם:

ראשית כל, דאגו להשאיר רק את האורות הרלוונטיים בבית ולא להדליק את כל האורות. דאגו לכבות אורות בלילה או אורות במהלך היום שאין צורך בהם.

הימנעו משימוש ממושך במכשירים חשמליים כגון: מייבש הרלוונטי לצורך ייבוש כביסה. אם יש ימי שמש ניתן לתלות את הכביסה לייבוש ולא להשתמש במייבש

כדאי להקפיד לא להשתמש במקביל בכמה מכשירים חשמליים וכן, לבחון היכן ניתן לחסוך בצריכת החשמל בשימוש במכשירים שונים פחות ממה שאתם משתמשים בהם כעת.

בנוגע לדוד החשמלי, חשוב שתדעו שהוא יכול להיות מקור חיסכון משמעותי מאוד. כיום באמצעות מכשיר חדש הקרוי: פקחום שהוא מכשיר בייצור ישראלי, ניתן לפתור את בעיית בריחת המים החמים מהמקלחת ולשמור על המים החמים בדוד שלכם, דבר שיסייע לכם להשאיר יותר מים חמים ולחסוך בחשמל.

פקחום וחיסכון בחשמל בתקופת הקורונה

בבניינים משותפים, המים החמים בדוד נגמרים בשל מערכת המים המשותפת של הבניין. הדוד הפרטי של ביתכם עובד ומזרים מים למערכת. הפקחום יודע למדוד את הטמפרטורה במערכת המשותפת וגם בדוד ואז לשמור על המים החמים בדוד ולמנוע את בריחתם למערכת המשותפת. מלבד השמירה על המים החמים לאורך כל ימות השנה, הפקחום שומר על הדוד וגורם לו לא לעבוד לחינם וכך בעצם חוסך לכם באופן מהותי בעלויות החשמל. הפקחום בעצם שומר על חשבון החשמל שלכם נמוך עד כמה שאפשר בשל הפעלת הדוד בדיוק פרק זמן הרלוונטי לצורך יצירת מים חמים וגם שומר לכם על גוף החימום של הדוד ובלאי של המערכת. הפקחום עובד עם כל סוגי הדודים ורלוונטי עבור כל אדם שגר בבית משותף.

אם גם אתם מעוניינים לחסוך לא מעט כסף בחשבון החשמל שלכם, צרו קשר: פקחום, הקישון 12 בני ב‏רק. 0505463644 או 035707628. לפרטים נוספים היכנסו לאתר: https://pakahom.com/

 

חשמל מכשירי חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד