י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הגעתון עלה על גדותיו

זה קורה שוב: נהריה נצורה בשל הצפות. צפו

גם לאחר האסון הכבד אשתקד בו טבע למוות מוטי בן שבת ז"ל בשעה שניסה לחלץ בנהריה בני משפחה שנסחפו בהצפה, לא הוסקו מסקנות והבעיה נותרה בעינה. בשל הצפה של נחל הגעתון בנהריה סגרה המשטרה את כלל הכניסות לעיר | צפו בתיעוד

זה קורה שוב: נהריה נצורה בשל הצפות. צפו
הגעתון עולה על גדותיו צילום: באדיבות המצלם

משטרת ישראל בשיתוף פעולה עם עיריית נהריה, סגרה לתנועה כעת את כלל הכניסות לעיר נהריה בשל הצפות כתוצאה ממי הגשמים.

כזכור, העיר נהריה סובלת מזה שנים מהצפות חוזרות ונשנות, כאשר בימי החורף עולה על גדותיו נחל הגעתון הזורם ברחובה הראשי של העיר. בשנה שעברה אף טבע למוות מוטי בן שבת ז"ל בשעה שניסה לחלץ משם בני משפחה שנסחפו בהצפה.

כמו כן, על רקע הנזק הכבד בשנה שעברה שהותיר את נהריה מוכה וחבולה, שר הפנים אריה דרעי החליט להקצות עד 5 מיליון שקלים לעיריית נהריה כסיוע ראשוני לנזקי הסופה לעיר לצרכים מיידיים ודחופים.

כאמור, העיר הוצפה כעת פעם נוספת ושוטרי תחנת נהריה מזרימים את התנועה לצירים חלופיים בטוחים.

המשטרה מבקשת מציבור הנהגים להיות קשובים להנחיות שמופצות על ידה באמצעי התקשורת, להישמע להוראות השוטרים ולהתאים את מהירות הנהיגה לתנאי הדרך, בדגש על הימנעות כניסה אל מוקדי שיטפונות והצפות.

ניתן לקבל מידע אודות שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל שמספרו 110. בכל אירוע חריג המצריך התערבות משטרתית מידית - יש לפנות ללא שיהוי למוקד החירום של המשטרה שמספרו 100.

נציין כי לוחמי האש מסייעים לאזרחים לחצות בבטחה את הכבישים באזור שדרות הגעתון, ועד כה בחסדי שמים לא התקבל דיווח על חילוצים עם סכנת חיים.

נהריה הצפות גשמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד