י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"בדרך לתדלק"

החולה המאומת נתפס בכניסה לעיר החרדית

ברכב שהעלה את חשדם של שוטרים בכניסה למודיעין עילית, נמצא כי הנהג הינו חולה קורונה מאומת שהפר בידוד | בשבוע האחרון רשמה המשטרה 33,296 דו"חות כשמרביתם נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת

מחסום סמוך למודיעין עילית
מחסום סמוך למודיעין עילית צילום: דוברות המשטרה

שוטרים שהוצבו במחסום שנועד לאכוף את תקנות הסגר בכניסה לעיר ביתר מודיעין עילית, עצרו לבדיקה רכב שהעלה את חשדם. לאחר בדיקה התברר כי הנהג הינו חולה קורונה מאומת שהפר בידוד.

הנהג, שניסה לטעון כי הוא בדרכו לתחנת הדלק, נשלח לביתו להשלמת תקופת הבידוד כנדרש וזומן לחקירה בסיומה. מהמשטרה נמסר כי במסגרת המאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, פרסה המשטרה מחסום בידוק בכניסה לעיר מודיעין עילית, לצורך אכיפה ופיקוח אחר הנחיות משרד הבריאות.

בעקבות המקרה, במשטרה קוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, "שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל". נמסר. 


מחסום משטרתי, ארכיון

בתוך כך, על פי נתוני המשטרה, במהלך סוף השבוע האחרון  נרשמו ע״י השוטרים ברחבי הארץ  11,437 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. מרבית הדו״חות - 9,224 - נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת

 1,514 מהדו"חות נרשמו בגין אי עטית מסיכה, 148 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 120 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 345 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

בשבוע החולף נרשמו ע״י המשטרה 33,296 דו״חות כשמרביתם (24,363) נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת. "פעילויות אלו הן רק חלק קטן מהפעילות שבוצעה בסופ"ש האחרון ע״י משטרת ישראל ברחבי הארץ", נמסר בהודעת המשטרה.


אכיפה בביתר עילית, ארכיון

בד בבד, בסופ"ש החולף השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב- 3,230 בתי עסק. כאמור, עשרות בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 239 אזהרות, וב-215 מקומות בוצע דילול קהל. בנוסף בוצעו בדיקות של הימצאות בבידוד ל-921 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל-2,638 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

"המשטרה קוראת לציבור כולו להימנע מיציאה למרחב הציבורי שלא לצורך חיוני שהותר בתקנות ולהקפדה על קיום ההנחיות, הכל בכדי למנוע את הצורך באכיפה ולהצליח באתגר הלאומי של הורדת שיעור התחלואה ולצורך חזרה לשגרה בהקדם", נמסר מהמשטרה.

 

סגר קורונה קנס אכיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד