י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קרעו שערי שמיים

האברך בדמעות: "עשו משהו טוב שהילד יכיר את אימא שלו" • צפו

בעוד הרופאים נלחמים על חייה של רעייתו, פנה האב לעם ישראל: "אני מבקש ממכם, עשו משהו טוב שהילד יכיר את אימא שלו" • התפללו: רחל נעמי בת אסתר חנה והרך הנולד בן רחל נעמי לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל

האברך בדמעות: "עשו משהו טוב שהילד יכיר את אימא שלו" • צפו
האברך בפנייה לציבור צילום: פלאש 90

נגיף הקורונה ממשיך לגבות קרבנות, ובחניון של בית החולים בילינסון נעמד היום (ראשון) אברך צעיר, בעלה של היולדת בת ה-31 שחלתה בקורונה ומצבה קשה, והתחנן בפני עם ישראל לעשות מעשים טובים על מנת שאשתו לא תהיה הקרבן הנוסף של המגפה.

"ביליתי פה את כל השבת, הייתי פה בחניון הזה... בתוך תחושות לא פשוטות, שעות לא קלות עוברות עלינו, יש לי בבית חמישה ילדים יש לי עוד בן חדש, נמצא כאן בטיפול נמרץ בשניידר, אני מבקש ממכם, שהילד יכיר את אימא שלו" אמר האב לכלי התקשרות כשהרופאים מנסים לתמוך בו.

כשקולו נשנק המשיך האבא וביקש: "בבקשה מכם כל מי ששומע אותי שיש לו לב בבקשה, תעשו משהו טוב בשביל הבן שלי שיכיר את אימא שלו, שתהיה לו אימא בבית, אם אתם יכולים בקשה מעשה טוב אחד, לוותר לשני, לא לכעוס. האישה מעצבנת אותך תבליג בבקשה לזכות אשתי ששוכבת פה בטיפול נמרץ". 

"אני יצאתי מפה עכשיו, אני לא מאחל לאף אחד להיכנס למחלקה הזאתי, פשוט מצמרר ואני לא מאחל לאף אחד לעבור שעות נוראיות שאתה מרגיש שהחיים תלויים על בלימה אתה לא יודע מה הולך להיות הרגע הבא, החיים יכולים להיחרב בדקה אחת הכל יכול פשוט להשתנות", אמר האבא בבכי וסיים: "אני חוזר ומבקש לרפואת אשתי רחל נעמי בת אסתר חנה אם אתם יכולים להגיד פרק תהילים אחד או לעשות מעשה טוב אחד, אני מאד מאד אודה לכם".

כזכור, ביום שישי דווח כי צוות מחלקת טיפול קורונה ורופאי נשים נאבקים על חייה של אישה בת 31 אז עוד בחודש השביעי להריונה שחלתה בקורונה ומצבה הידרדר.

האישה, תושבת ירושלים, חלתה בקורונה מספר ימים מוקדם יותר. בשעות הלילה של יום שישי הידרדר מצבה והיא פונתה על ידי אמבולנס של מגן דוד אדום לבית החולים בילינסון, שם היא הורדמה והונשמה.

שמם לתפלה רחל נעמי בת אסתר חנה והרך הנולד בן רחל נעמי לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

 

בית חולים בילינסון יולדת קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד