י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מהקורונה לפוליטיקה

דיווח: הפרופסור המרגיע במו"מ עם בנט

מי שמפרשן מידי ערב את אחוזי ההדבקה והחיסונים בעיקר באולפני 'חדשות 12', וכיהן בעבר כמנכ"ל משרד הבריאות - מועמד להיכנס לרשימת 'ימינה' שתוביל אותו אולי לכנסת ה-24 | על פי הדיווח, במידה וייכנס, ברבש יהיה המועמד מטעם המפלגה לשר הבריאות

דיווח: הפרופסור המרגיע במו"מ עם בנט
גבי ברבש\\נפתלי בנט צילום: מתוך שידורי ערוץ 12\\יונתן זינדל -פלאש 90

הנגיף שהגיע מסין, ממשיך להכניס אנשים לפוליטיקה. אחרי פרופ' חגי לוין, שהיה יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור, ושובץ ברשימת תל"ם של משה בוגי יעלון, פרופ' גבי ברבש במגעים להיכנס גם הוא אל תוך הזירה הפוליטית.

על פי דיווח באתר 'ynet', גבי ברבש מנהל מגעים עם מפלגת 'ימינה' של נפתלי בנט, שמנסה להביא אנשים לרשימה לאחר שנפרד מבצלאל סמוטריץ'. במידה ואכן ייכנס, ברבש יהיה המועמד של הרשימה לתפקיד שר הבריאות, שכעת ממלא ח"כ יולי אדלשטיין מ'הליכוד'.

פרופ' ברבש, דתי וחובש כיפה, היה מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב במשך כ-20 שנה ומנכ"ל משרד הבריאות בסוף שנות ה-90, ומתחילת המגיפה מפרשן ב'ערוץ 12' את הקורונה ויש שמגדירים אותו כאיש שמרגיע את האזרחים הלחוצים.

בנוסף לברבש, בנט במגעים עם מייסד ארגון עסקים קטנים בישראל - ה'שולמנים', אביר קארה שבודק אופציות ושוחח גם עם יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו ויו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער, וצפוי לקבל החלטה בימים הקרובים.

מ'ימינה' נמסר בתגובה: "אנו משוחחים עם מספר אנשים אכפתיים ומוכשרים המאמינים שנפתלי בנט כראש ממשלת ישראל יטפל בשיקום העסקים, ידאג ליצירת 400,000 מקומות עבודה וירפא את הקרעים בעם. כשתהיה החלטה לגבי מצטרפים חדשים, נשמח לעדכן את הציבור".

נפתלי בנט מפלגת ימינה גבי ברבש בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד