י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
רק בן 11

הנסיעה על האופניים הסתיימה בחדר הניתוח

ילד בן 11 נפגע בבטנו בצורה קשה מכידון האופניים, הרופאים שנתחו אותו פנו אל הנערים: "פגיעה מכידון האופניים היא פגיעה נפוצה העלולה להסתיים במצבים קשים ואף מסכני חיים. בעת רכיבה על אופניים חשוב להקפיד על כללי בטיחות מצילי חיים"

הנסיעה על האופניים הסתיימה בחדר הניתוח
מיון ילדים ביה"ח מאיר צילום: ביה"ח מאיר

ילד בן 11 הובהל אמש לחדר ניתוח, לאחר שנפגע בבטנו מכידון האופניים עליו רכב, הילד פונה על ידי כוחות ההצלה למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, עקב חבלת בטן קשה ומסוכנת. ועבר ניתוח חירום במהלך הלילה לתיקון דופן הבטן ומצבו יציב.

בבית החולים 'מאיר' סיפרו: "הילד הגיע עם חבלת בטן חודרנית קשה במיוחד. צוות המיון קיבל את הילד והעניק לו טיפול ראשוני. במהלך הלילה הוא נותח על ידי רופאי כירורגית ילדים לתיקון דופן הבטן וכעת הוא מאושפז להמשך השגחה ביחידה לטיפול נמרץ ומצבו יציב".

ד"ר אהוד רוזנבלום, מנהל המחלקה לרפואה דחופה - מיון ילדים וד"ר דגנית אדם כהן, מנהלת טיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי 'מאיר' מקבוצת כללית, הדגישו לאור המקרה המזעזע: "פגיעה מכידון האופניים היא פגיעה נפוצה העלולה להסתיים במצבים קשים ואף מסכני חיים. בעת רכיבה על אופניים חשוב להקפיד על כללי בטיחות מצילי חיים".

רוזנבלום וכהן הוסיפו ופרטו: "מעדיפים לרכוב בשבילי אופניים או ברחובות שאין בהם תנועה סואנת; חובשים קסדה בכל רכיבה ומתקינים אמצעי נראות: מחזירי אור, פנסים ופעמון; אין לשוחח בטלפון נייד או להאזין למוזיקה בעת רכיבה".

אופניים ניתוח חירום בית החולים מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד