ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
'כל הקופה' לא מפסיקה להפתיע

היום זה קורה: 24,000 שקל לרכישות ברשת 'יש חסד'

בתקופה הקרובה אתם יכולים להיות רגועים עם הקניות • מבצע ענק של 'כל הקופה' מבטיח לזוכה תווים בשווי של 24,000 שקל לרכישות ברשת 'יש חסד', בנוסף להשתתפות בהגרלת הענק על דופלקס + רכב + משכורת ענקית לשנה

היום זה קורה: 24,000 שקל לרכישות ברשת 'יש חסד'
קניות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בתקופה הקרובה אתם יכולים להיות רגועים עם הקניות: עם הגרלת ההפתעה של 'כל הקופה' אתם יכולים לזכות בתווים בשווי של 24,000 שקל לרכישות ברשת 'יש חסד'. אבל זה בתנאי שתזדרזו כי אחרת פשוט תתחרטו. המצטרפים להגרלת 'כל הקופה' עד ליום חמישי ח' בשבט, נכנסים להגרלת ההפתעה על 24,000 שקל.

חצות עוד לא הגיע ואתם יכולים עדיין ללחוץ כאן ולרכוש>>>

וזה אפילו עוד לא ההתחלה, בדרך שלכם לגרוף את 'כל הקופה.  בנוסף להגרלת ההפתעה אתם מקבלים כרטיס הגרלה להגרלה הגדולה שבה בפעם הראשונה, הזוכה גורף את 'כל הקופה' לעצמו. הקופה היא מלאה במזומנים שיהפכו את העתיד שלכם לטוב יותר.

מה בקופה? עתיד כלכלי: דופלקס בטבריה עם נוף פנורמי לכנרת. סופר גלגלי: יונדאי וניו 2021 החדש +ביטוח לשנה שלמה. רוגע ושלווה כלכליים: משכורת קבועה לשנה בסכום של 10,000 שקל לחודש.  ויש גם בונוס לרוכשים של החבילות-הגרלת בונוס. חדר ילדים מרוהט, אלפי שקלים לרכישה באיקאה ועוד.

הגרלת 'פיתוחים' מגשימה את החלום של הילדים המיוחדים של 'פתחיה' והבית לחיים 'פיתוחים'. בקטלוג תוכלו לקרוא על סיפור אחד מיני רבים, שיספר לכם איך החזון של 'פיתוחים' הגשים חלום של ילדים עם צרכים מיוחדים.

בואו להגשים לילדים המיוחדים את החלום ולהעניק לעצמכם הזדמנות להגשים את החלום ולזכות ב'כל הקופה'

זריזים? לוחצים כאן ומצטרפים עכשיו להגרלת 'כל הקופה' >>>>>

 

 

 

 

יש חסד הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד