י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
משוועת לחנינה

המתווכת שנעצרה מתגוננת: "עשיתי מה שטראמפ אמר"

מתווכת נדל"ן מטקסס שטסה במטוס פרטי בכדי להשתתף בהפגנה ובפריצה לגבעת הקפיטול לפני כשבועיים, מתחננת לנשיא היוצא טראמפ שיעניק לה חנינה ובכך תיפרד מכל האישומים הצפויים נגדה

המתווכת שנעצרה מתגוננת: "עשיתי מה שטראמפ אמר"
הקונגרס צילום: pixabay

מתווכת נדל"ן שהתגאתה בכך שהמריאה במטוס פרטי בכדי לפרוץ לבנין הקפיטול בארה"ב בתחילת החודש, דורשת כעת מהנשיא היוצא דונלד טראמפ להעניק לה חנינה.

ג'ניפר ג'נה רייאן, בת ה-50 הסגירה את עצמה לרשויות ביום שישי, לאחר שנטלה חלק בפרעות הקפיטול ב-6 בינואר, מהומות שהביאו לששה הרוגים, ביניהם שני שוטרים.

היא הואשמה בכך שנכנסה בכוונה תחילה ונשארה בבניין, או שהתה בשטח ללא אישור, והיתה חלק מהתנהלות פרועה בשטח הקפיטול. ה-FBI חיפש אותה בביתה בקרולטון - פריסקו בטקסס וביום שישי היא הסגירה את עצמה, ושעות לאחר מעצרה היא שוחררה.

"הייתי רוצה חנינה מנשיא ארצות הברית, אני חושבת שלכולנו מגיעה חנינה, אני עומדת בפני עונש מאסר, אני חושבת שלא מגיע לי את זה". כך אמרה ראיין לערוץ CBS-11 לאחר שחזרה הביתה. "לפי מה שאני מבינה, כל מי שהיה שם ייעצר, אז אני חושבת שלכולם מגיעה חנינה, הייתי מבקשת מהנשיא לתת לי חנינה" הוסיפה. היא טענה שהיא בסך הכל מילאה אחר הוראותיו של הנשיא בו היא תומכת. ולכן היא לא מבינה מדוע היא צריכה להיענש. כך דיווח ה'דיילי מייל' הבריטי.

"באופן אישי, אני לא מרגישה תחושת בושה או אשמה בלבי על מה שעשיתי. חשבתי שאני מצייתת אחר בקשת הנשיא שלי, חשבתי שאני עושה מה שביקשו ממני לעשות" אמרה. "הוא ביקש מאיתנו לטוס לשם, הוא ביקש מאיתנו להיות שם. אז עשיתי את מה שהוא ביקש מאיתנו לעשות, האם אני מרגישה פושעת? לא. אני לא הנבלה שהרבה אנשים גורמים לי להיות או לחשוב שאני, בגלל שאני תומכת טראמפ". הוסיפה.

ה'דיילי מייל' מדווח כי ראיין צילמה את עצמה מחוץ לקפיטול ואמרה, "אני הולכת לשבור את החלונות האלה, אנחנו הולכים להסתער על הקפיטול, אנחנו נכנסים לכאן, חיים או מוות, זה לא משנה, אנחנו מתחילים".

מאוחר יותר צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "פשוט הסתערנו על הקפיטול, זה היה אחד הימים הטובים בחיי". כעת היא חוששת שהקריירה שלה נהרסה בעקבות המעצר.

לאחר שהבינה מה באמת קרה שם, פרסמה רייאן הצהרה לפיה היא "שבורת לב" וכתבה: "לרוע המזל מה שהאמנתי שהוא צעדה פוליטית שלווה, הפך למחאה אלימה", כתבה בטוויטר.

גבעת הקפיטול דונלד טראמפ בקשת חנינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד