ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הפכו לעבריינים

משלמים מחיר: פורצי הקפיטול פוטרו מעבודתם

תומכי טראמפ שהשתתפו בפריצה לבניין הקפיטול בפריצה ב-6 בינואר, בעת הצבעת הנבחרים על מינוי ג'ו ביידן לנשיא, פוטרו מעבודתם | עוד ועוד סיפורים על פיטורים מעבודה של אלו שפרצו פנימה הולכים ונערמים מיום ליום

משלמים מחיר: פורצי הקפיטול פוטרו מעבודתם
אילוסטרציה צילום: unsplash

אחות מקנטאקי פוטרה, לאחר שהודתה כי נכנסה לקפיטול במהלך המהומות האלימות, למרות פיטוריה, הצהירה שתעשה זאת שוב, אם תידרש לכך.

לורי וינסון, ממורגנפילד שבמדינת קנטאקי, אמרה לערוץ WFIE: "שמחה שהשתתפתי בהתפרעות ב-6 בינואר כי זה רגע שאני אזכור מעכשיו ועד 30 שנה".

"אנשים שאלו אותי אם אני מצטערת שעשיתי את זה", אמרה וינסון. "בהחלט אני לא, אני לא מצטערת על זה, הייתי עושה את זה שוב מחר" אמרה. וינסון אמרה כי היא פוטרה מעבודתה כאחות במדינת אינדיאנה, ב-8 בינואר.

למרות היותה מובטלת, היא אמרה שאין לה שום חרטה. "הייתי שם בהפגנה שלווה וזה מה שעשיתי, הרגשתי שלא עשיתי שום דבר לא בסדר ולא אשנה את זה". האחות הוסיפה שהיא הרגישה כמו תיירת בקפיטול וטענה כי המשטרה לא מנעה מההמון להיכנס לבניין. וינסון מצטרפת לרשימה ארוכה של אנשים שפוטרו מעבודתם לאחר שזוהו נכנסים לבניין הקפיטול בוושינגטון הבירה.

"הדלתות היו פתוחות, אנשים נכנסו רגיל, לא היו שום שלטים שעליהם היה כתוב 'אל תיכנס', לא היו שוטרים שאמרו אל תיכנס, אז נכנסנו". וינסון אמרה כי ה-FBI פנה אליה אך טרם הואשמה בפשעים פדרליים.

יותר מ-125 בני אדם שהשתתפו בפריצה, נעצרו באשמת גניבה, כניסה בלתי חוקית לקפיטול והחזקת נשק. במהלך המהומות נהרגו שישה, ביניהם שני שוטרים ממשטרת הקפיטול.

גבעת הקפיטול פיטורי עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד