י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בינתיים משננים עברית

איחוד האמירויות התרוקנה מישראלים והמקומיים מתגעגעים ומתפללים

כיכר השוק ריקה: יוסף אל-המלי תושב אבו דאבי בשיחה עם 'בחדרי' על רחובות העיר השוממים מישראלים והעברית שרבים כבר משננים במרץ | "מתפללים לשלומכם, ומחכים שתשובו" | צפו

איחוד האמירויות התרוקנה מישראלים והמקומיים מתגעגעים ומתפללים
יוסף אל-המלי, תושב אבו דאבי לומד עברית צילום: באדיבות המצולם

איחוד האמירויות התרוקנה כמעט מישראלים והמקומיים מתגעגעים ומתפללים

לאחר שעשרות אלפי ישראלים מילאו את רחובות ושווקי איחוד האמירויות והשפה העברית נשמעה בגאון ברחובות דובאי ואבו דאבי, התיירים הישראלים כמעט נעלמו מאיחוד האמירויות עקב ההחרפה בהתפשטות הקורונה, אך המקומיים מקווים שהישראלים יחזרו.

יוסף אל-המלי, תושב אבו דאבי, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הוא כבר בשיא לימוד השפה העברית. לדבריו, יש ביקוש עצום ללמוד את השפה, והוא כבר לא יכול לחכות לבקר בישראל. הוא מספר כי הוא לא מפסיק ללמוד עוד ועוד על התרבות הישראלית ואת השפה העברית, הוא מרגיש כמו תלמיד צעיר אבל נהנה מכל רגע. לדבריו, השלום בין המדינות ייתן תקווה לשלום גם בין שאר המדינות הערביות, כולל הפלסטינים.

בינתיים יוסף וחבריו מתגעגעים לישראלים, עדיין יש ישראלים באיחוד האמירויות, אבל הרבה הרבה פחות, יוסף אומר כי הוא שמע את השפה העברית בקניונים בלי הפסקה, ועכשיו הכל שקט, וזה מאד מבאס, "יש כאן אנשים שלא רוצים לחזור בינתיים לישראל, הם נהנים פה מאד ונראה שהם מאוהבים כאן".

"אני מקווה לראות את כולם בחזרה, אני רואה את המצב אצלכם, חברי ואני מאד עצובים לראות את המצב אצלכם בנוגע לקורונה, אנחנו מתפללים עליכם, אלפי נדבקים ועשרות מתים ביום, זה מאד מעציב, אני רואה שאתם מתחסנים מאד מהר, ומקווה שמהר מאד תצאו מזה".

איחוד האמירויות אבו דאבי לימודי עברית שפה עברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד