י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מאכלים חיוניים

גם כעת, גולדיס סופר חיוניים עבורכם!

גולדיס, מעדניית הגורמה של האוכל המוכן, מזמינה אתכם להנות מתפריט עשיר, מגוון ומפנק לכבוד שבת ובכל ימות השבוע- בין אם תרצו לבוא ולהתרשם בעצמכם מההיצע והמבחר מגוון ובין אם תרצו ליהנות ממשלוח ישיר עד לפתח הבית בהזמנה אישית על פי התפריט

גם כעת, גולדיס סופר חיוניים עבורכם!
מעדניית גולדיס צילום: יח"צ

גם בימים בהם הבילוי המרכזי שלנו הוא מסלול הליכה בין המקרר לשולחן, יש לאן לצאת, לשאוף אויר והכי חשוב- להנות מארוחות הגורמה של גולדיס! כי גם כשהכל סגור- אצלנו פתוח בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

גולדיס, מעדניית הגורמה של האוכל המוכן, מזמינה אתכם להנות מתפריט עשיר, מגוון ומפנק לכבוד שבת ובכל ימות השבוע- בין אם תרצו לבוא ולהתרשם בעצמכם מההיצע והמבחר מגוון ובין אם תרצו להנות ממשלוח ישיר עד לפתח הבית בהזמנה אישית על פי התפריט.

שירות המשלוחים הישיר של גולדיס תוגבר בימים אלו, בשבילכם, כך שתוכלו ליהנות מהטעם האהוב והמוכר של גולדיס. גולדיס מציעה תפריט עשיר ומגוון של מבחר מנות שף, בשרים דגים משובחים, לצד עשרות תוספות ותפריט קינוחים עשיר במיוחד מחומרי גלם איכותיים. על התפריט מנצח ביד רמה השף בעל השם העולמי משה קצ'וקי לצידו של השף המיתולוגי משה גולדיס וביחד הם מרכיבים לכדי יצירה קולינרית משובחת ועשירה במיוחד שיגיעו אליכם באריזה מוקפדת לשמירה על איכות טריות, בכשרות מהודרת של הבד"ץ העדה החרדית. המטבח עומד בכל הקריטריונים של משרד הבריאות.

המעדניה ממוקמת ברחוב עזרת תורה 18 בירושלים, שעות הפתיחה: א'-ד'- 11:00- 22:00, ו'- 07:00-14:0.

להזמנות חייגו 02-5384534 או 0548420520 או ב goldys.co.il

מוקד ההזמנות ישאר פתוח במהלך הסגר בשעות הפעילות הרגילות.

 

 

גולדיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד