י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לבקשת ראש המועצה

מכבי נרתמה לספק בדיקות קורונה בהיקפים נרחבים לתושבי טלז-סטון

לבקשת ראש המועצה הרב יצחק רביץ, מכבי שירותי בריאות נענתה לאתגר ותגברה את מערך הבדיקות נגד נגיף הקורונה ביישוב קרית יערים – טלז-סטון. תוך ימים ספורים נבדקו מאות תושבים חברי מכבי, וכך נחסכו מהם יציאות מיותרות מהיישוב לצורך ביצוע בדיקות קורונה. ראש המועצה הודה למכבי על הירתמותה המהירה שהביאה לביצוע יעיל של מאות בדיקות, וכן שיבח את הצוותים הרפואיים של מכבי שניצבים בחזית הלחימה בנגיף

מכבי נרתמה לספק בדיקות קורונה בהיקפים נרחבים לתושבי טלז-סטון
מכבי בטלז-סטון צילום: יח"צ

עם התגברות התחלואה פנה ראש מועצת קרית יערים – טלז-סטון, הרב יצחק רביץ, להנהלת המרחב של מכבי על מנת לתגבר את בדיקות הקורונה ביישוב. מטרת התגבור של הבדיקות היא לאפשר לתושבים חברי מכבי לבצע את הבדיקות באופן יעיל, כך שלא יאלצו לצאת מהיישוב ולהרחיק למקומות אחרים ויוכלו ליהנות מבדיקות נגישות. מנהל מרחב מבואות ירושלים במכבי, ר' זאב רייכמן, נענה לפנייה וקידם בדיקות קורונה בהיקפים נרחבים לטובת חברי מכבי. בנוסף, הבדיקות נערכו לחברי מכבי ללא צורך בזימון תור מראש כדי לספק מענה לביקוש הרב.  

ראש המועצה הגיע למתחם הבדיקות של מכבי ביישוב כדי להתרשם מקרוב מהפעילות למען התושבים, והודה להנהלת מכבי על ההירתמות המהירה להגדלת קצב הבדיקות. בנוסף, הוא שיבח את העשייה של הצוותים הרפואיים של מכבי העושים את מלאכתם במסירות ובמקצועיות.

שיתוף הפעולה העמוק בין הנהלת המרחב של מכבי, ובראשה ר' זאב רייכמן, לבין המועצה המקומית של היישוב טלז-סטון, בא לידי ביטוי לאורך השנה כולה ונעשה אף הדוק יותר בעקבות האתגרים החדשים שהציב נגיף הקורונה. כחלק משיתוף הפעולה בין הנהלת המרחב למועצה המקומית, סודרו הסעות ייעודיות למבוגרים ואוכלוסיות היעד כדי לאפשר להם הגעה נוחה למתחם החיסונים של מכבי במבשרת.

בנוסף להיענות המהירה להעמיד פתרונות לחברי מכבי, מתאמי קשרי הקהילה פועלים ללא הרף על מנת להבטיח את השירותים היעילים והמותאמים ביותר לצרכים המקומיים.

מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' זאב רייכמן: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה המבורך עם המועצה המקומית שמספק מענה מותאם לתושבים בכל עת, וקוראים לחברי מכבי להיבדק ולגלות אחריות לסביבה. הבדיקות חשובות לצורך מעקב על התחלואה ושמירה על הבריאות של התושבים, ולכן ההיענות של התושבים לביצוע בדיקות מעידה על המחויבות לשמור על הבריאות והערבות ההדדית".  

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד