י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סיור מיוחד

מכבי מציגה: מעצמת הרפואה בצפון

סיור מיוחד נערך במחוז הצפון של מכבי ובו השתתפו מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, נציגי הנהלת המחוזות והמרחבים ומתאמי קשרי הקהילה, על מנת לעמוד מקרוב על עוצמת הפעילות במחוז

מכבי מציגה: מעצמת הרפואה בצפון
מכבי בצפון צילום: יח"צ

מכבי במחוז הצפון עורכת פעילות נרחבת בכל רחבי המחוז- במתן כלל שירותי השגרה, לצד פעילות נרחבת בהתמודדות עם הנגיף. לאור זאת- נערך במחוז סיור מיוחד בו השתתפו מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, נציגי הנהלת המחוזות והמרחבים ומתאמי קשרי הקהילה, על מנת לעמוד מקרוב על עוצמת הפעילות במחוז.  

את הסיור פתחו במתחם החיסונים בעיר עפולה יחד עם מתאם קשרי הקהילה בעיר ר' יוסף חיים מסורי, מתאם קשרי הקהילה במגדל העמק ר'  מרדכי בן חמו, מנהל מרפאת הקריה החרדית במגדל העמק ר'  פיני וקנין, מנהלת מרחב עפולה- בית שאן מירב אלמליח וסגנית מנהלת המרחב מירי איפרגן, המשתתפים בסיור התרשמו מפעילות הצוותים ואפשרויות המענה לצרכי החברים.

לאחר מכן המשיכו למתחם החדש בעפולה עילית שם יוקם בקרוב מרכז רפואי חדש ומתקדם לרווחת החברים שיתן מעטפת רפואית רחבה לתושבי האזור ועמדו מקרוב על השירותים שינתנו במרכז הרפואי והתאמתם לצרכי הקהילה בעיר.

את היום המשיכו בעיר טבריה יחד עם מתאמי קשרי הקהילה ר' יעקב בורד ור' יחיאל רוזנטל ובהשתתפות מנהלת מרחב טבריה חגית גרינברג הלוי ומנהלת המשרד יעל ג'רבי, וסיירו במרכזים הרפואיים המפותחים והמקצועיים שיש בעיר, אשר פועלים בהתאמה מדויקת לצרכי הקהילות השונות. מנהלת המרחב אמרה כי יחד עם מתאמי קשרי הקהילה הם עובדים לאורך כל הדרך להתאים את השירותים, ולתת מענה אישי לכלל החברים תוך הרחבה בלתי פוסקת של השירותים השונים למען החברים.  

לאחר מכן סיירו במתחם הדרייב אין לחיסוני קורונה במתחם  סמי עופר בחיפה. קיבלו את פניהם, מתאם קשרי הקהילה בטירת הכרמל, ר' ניר קריאף, מתאמי קשרי הקהילה בקרית אתא, ר'  שלום ממליה ור' יעקב קרלינסקי, מתאם קשרי הקהילה ברכסים, ר'  שלמה הומינר, רכז מתאמים מחוז צפון, ר'  הלל רובינשטיין.

ראש מחוז הצפון ד"ר גלית קאופמן סיכמה: "חשוב להכיר בעוצמת הפעילות שלנו במחוז, כאשר אלפי המצטרפים ושביעות הרצון הגבוהה של החברים זו ההוכחה הגדולה ביותר."

את הסיור סיכמו בחניכת המרכז הרפואי החדש והמתקדם בשכונת נווה הדר בחיפה, כאשר ר' משה שלזינגר קבע מזוזה במקום והתפעל מההשקעה העצומה למען התושבים. בטקס קביעת המזוזה השתתפו כל מתאמי קשרי הקהילה בצפון וכן המנהל הרפואי ד"ר קוסטה, מנהלת המרחב הגב' ליטל כהן, מנהלת ומזכירת המרפאה הגב' רחל רוסט.

מתאם קשרי הקהילה בחיפה ואחראי על פניות הציבור במחוז הצפון הרב אליעזר רוזנברג סיכם ואמר: "זכות גדולה להיות חלק ממכבי. אנחנו פועלים לילות כימים למען חברי מכבי כדי שיקבלו את הטוב ביותר. כעת, עם הקמת המרכז הרפואי החדש אני קורא לתושבי האזור לבוא לקבל מעטפת שירותים עם יחס אישי במיטב המסורת שלנו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות להנהלת מכבי על הרוח הגבית והמגמה להעניק את הטוב ביותר".  

 

מכבי שירותי בריאות קופת חולים מכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד