י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"תודה לאריה על הדאגה"

חוסר האכיפה במגזר החרדי: אלקין במתקפה

זאב אלקין התייחס הבוקר בראיון נרחב למשבר קורונה, ולאכיפה הבעייתית במגזר החרדי, ואמר בין היתר כי אסור שניהול קורונה יהיה משועבד לפוליטיקה. "אני יודע שאפשר אחרת". אלקין הוסיף והבהיר כי אם הוא היה בשלטון הוא היה: "אוכף ונותן קנסות לכולם"

חוסר האכיפה במגזר החרדי: אלקין במתקפה
זאב אלקין צילום: Olivier Fitoussi/ Flash90

העורק מהליכוד זאב אלקין שחבר למפלגתו של גדעון סער 'תקווה חדשה' התראיין הבוקר (שני) בראיון ברדיו 103 והתייחס למלחמה בנגיף הקורונה, ולמערכת הבחירות הסוערת, כמו גם היחסים של גדעון סער עם הציבור החרדי.

בתחילת דבריו התייחס אלקין לדברי יו"ר ש"ס אריה דרעי אתמול, לפיהם הוא יפנה ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער ויו"ר ימינה נפתלי בנט כדי שיחברו לממשלה בראשות נתניהו: "נו באמת, אני מציע לך ללמוד מגדעון סער ולא מאריה דרעי, עם כל הכבוד. תודה רבה לאריה דרעי על הדאגה, אבל ברור לחלוטין שזה לא יקרה. אמרנו בצורה מאוד ברורה שאנחנו אלטרנטיבה לנתניהו, ולכן לא מתכוונים לשבת תחתיו. אבל דבר אחד אתה כן יכול ללמוד מאריה דרעי, בצורה מאוד ברורה, שגם הוא מבין שלנתניהו אין ממשלה, בגלל שהוא אומר שבלעדינו ובלי בנט, אין לנתניהו ממשלה".

"אני חושב שכל הכוחות שנמצאים היום בזירה הפוליטית, ושישבו אי פעם בממשלה של נתניהו, יהיו מוכנים להיכנס לממשלה בראשותנו", אמר אלקין, והוסיף: "תסתכלו על כל הסוגיה הזאת של נתניהו והערבים. פתאום נתניהו הפך לאוהב גדול של הציבור הערבי, למה הוא עושה את זה? כי הוא מבין שבלי מנסור עבאס והתנועה האסלאמית אין לו 61".

אתה אומר, יש לנו 61, עם יהדות התורה, עם ש"ס ועם בנט נצליח להקים ממשלה בראשות גדעון סער? נשאל סער, והשיב: "למה? גם עם לפיד, גם עם חולדאי, עם ליברמן. יש מספיק כוחות בזירה הפוליטית שאפשר יהיה להרכיב אפילו כמה ממשלות".

בהמשך התייחס למשבר קורונה, ולאכיפה הבעייתית במגזר החרדי, והבהיר: "אסור שניהול קורונה יהיה משועבד לפוליטיקה. אני יודע שאפשר אחרת". אלקין הוסיף והבהיר כי אם הוא היה בשלטון הוא היה: "אוכף, ונותן קנסות לכולם".

אלקין התחייב כי ההתנהלות של סער מול הציבור החרדי תהיה שונה מזו של נתניהו "כי אחרת אי אפשר".

יש שתי עובדות כל הזמן, בכל סקר שנעשה, למעשה בשבועות האחרונים ברציפות, אנחנו המפלגה השנייה בגודלה", הסביר אלקין, וחידד: "העובדה השנייה היא שבאף סקר, בלי התנועה האסלאמית ומנסור עבאס, לנתניהו אין ממשלה. זאת אומרת שנתניהו לא מסוגל להקים ממשלה. ואנחנו המפלגה השנייה בגודלה שגם מסוגלת לחבר כוחות שונים, ולכן כן מסוגלת להקים ממשלה, זה הכול".

חברו לשעבר בתנועת הליכוד חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב לראיון של אלקין: "זאב אלקין מתנשא וגזען, טוב שעזב את הליכוד. לאחרונה אלקין מרבה להתראיין ומקפיד לומר בכל הזדמנות שמבחינתו הליכוד של היום הפך לליכוד של מיקי זוהר. תודה על המחמאה אך הייתי ממליץ לו לנקוט בגישה קצת פחות מתנשאת וגזענית".

"כנראה שהוא עזב את הליכוד כי היא כבר לא תנועת הלבנים שהוא העדיף", תקף זוהר לסיום.

גדעון סער זאב אלקין החרדים מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד