י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הדובר מצטדק

"טראמפ לא יכול להוקיע את 'המהומות' כי נחסם בטוויטר"

דוברו של הנשיא טראמפ היוצא, הוגאן גידלי, אומר כי הנשיא לא יכול להוקיע את המהומות הקפיטול, מכיוון שהוא נחסם בטוויטר, ומתעקש: "טענות על זיופים הגיעו מעורכי דין ויועצים"

"טראמפ לא יכול להוקיע את 'המהומות' כי נחסם בטוויטר"
טראמפ צילום: רויטרס

מזכיר העיתונות של נשיא ארצות הברית היוצא דונלד טראמפ, הוגאן גידלי, הצטדק והסביר כי הנשיא אינו יכול להוקיע את פרעות הקפיטול מכיוון שאין לו גישה לרשתות החברתיות. גידלי אמר אתמול (ראשון) לרשת 'פוקס ניוז' כי טענות על זיופים בבחירות של טראמפ הגיעו מ"עורכי דין ויועצים, והנשיא לא ממציא את הדברים האלה".

עוד הוסיף מזכיר העיתונות של טראמפ: "מצד אחד התקשורת אומרת שצריך לצנזר אותו על ידי חסימת הרשתות החברתיות ולא לאפשר לו לדבר, ואז כשהוא לא אומר כלום ולא יכול להגיד כלום בגלל שהוא נחסם, הם שואלים איפה הנשיא, ולמה אנחנו לא שומעים ממנו".

גידלי אמר על הטענות לזיופים כי טראמפ מקבל את המידע הזה מיועצים שאומרים לו שיש להם עדויות לדברים מסוימים. אז הוא אומר "הנה מה שאני יודע" או "הנה מה שאמרו לי", לדבריו, "הנשיא לא ממציא את הדברים האלה".

גידלי הרבה לצייץ בימים האחרונים בחשבון הפרטי שלו, מאז שחשבון הטוויטר של הבוס טראמפ הושעה לצמיתות. החשבון שלמזכיר העיתונות בטוויטר הוא אחד ממספר החשבונות המעטים שנותרו לטראמפ להעברת מסריו.

ב"דיילי מייל" הבריטי הוסבר, כי גילדי יכול להשתמש בחשבון כדי להעביר את המסר שלו, אם כי גידלי צריך להיזהר שלא לשתף הודעה שנוסחה ישירות מהנשיא, אחרת חשבונו ייסגר בגלל סיוע לנשיא לפרסם את דבריו.

דונלד טראמפ טוויטר וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד