י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המאבק בהסתה • חשיפת 'בחדרי'

הפרופסור המפלה זומן למשרד הבריאות; במרפאה הביעו התנצלות

לפני כשבועיים נחשף ב'בחדרי חרדים' אודות הפרופסור גדעון גולדמן שביקש בהקלטה קולית מהפונים אליו, כי באם הם מתגוררים באזורים דתיים או חרדים שישיגו קודם אישור עדכני של בדיקת קורונה שלילית. היום בבירור שערכו מול המרפאה במשרד הבריאות הובעה התנצלות והדברים הובהרו

הפרופסור המפלה זומן למשרד הבריאות; במרפאה הביעו התנצלות
מרפאה, אילוסטרציה צילום: pixabay

יש מחיר להסתה: לאחר שחשפנו ב'בחדרי חרדים' את ההקלטה המקוממת של הפרופסור גולדמן ממרכז הארץ, בו קרא למטופלים דתיים וחרדים להציג אישור קורונה שלילי לפני ההגעה למרפאה, הקלטה שעוררה סערה ציבורית נרחבת, הבטיחו במשרד הבריאות כי הרופא יזומן לבירור.

ראש מטה שר הבריאות עדכן היום (שני) את חבר הכנסת משה ארבל שפנה בנושא למשרד הבריאות, כי נערך בירור מול המרפאה והם מצדם מביעים צער והתנצלות על ההקלטה המסיתה.

בהודעת משרד הבריאות נאמר כי נציב קבילות למקצועות הבריאות במשרד הבריאות עתיד לזמן את הפרופסור לשיחת בירור, בתוך כך עודכן ארבל כי נעשה בירור מול המרפאה של הפרופסור.

"הדבר נעשה בתום לב ונוכח מוקדי תחלואה מרובים (ישובים אדומים), וללא כוונה לפגוע או לתייג, כאשר הסבו את תשומת ליבם של המרפאה לנושא, הוא טופל מיידית וההודעה שונתה" נאמר בתגובת המרפאה למשרד הבריאות.

כזכור, לפני כשבועיים נחשף ב'בחדרי חרדים' אודות הפרופסור גדעון גולדמן שביקש בהקלטה קולית מהפונים אליו, כי באם הם מתגוררים באזורים דתיים או חרדים שישיגו קודם אישור עדכני של בדיקת קורונה שלילית. 

פרסום ההקלטה עורר סערה עזה, וחבר הכנסת משה ארבל פנה אל שר הבריאות יולי אדלשטיין על מנת לבער ולשרש מהשורש התנהגויות בסגנון זה כלפי הציבור החרדי, מכל אדם, ובפרט כשזה מגיע מפרופסור מכובד. ובסוף השבוע האחרון השיב ראש מטה שר הבריאות קובי צורף לפנייתו של ארבל: "הריני לאשר בתודה קבלת פנייתך בלשכת שר הבריאות, חה"כ יולי אדלשטיין ואבקש להשיבך כי נציב קבילות הציבור למקצועות הרפואה הד"ר בעז לב, עתיד לזמן את הרופא לשיחת בירור והבהרה בנושא".

עוד כתבות בנושא:

חשיפת 'הפרופסור המפלה' > המערכת הפוליטית מגיבה; לשלול את הרישיון

חשיפת 'בחדרי' > פרופסור לשנאה: מטפל בחרדים רק עם בדיקת קורונה שלילית

חבר הכנסת משה ארבל אמר בתגובה להודעת שר הבריאות: "עברו הימים שהציבור החרדי נתן את הלחי השנייה לתופעות הדרה ואפליה. לא נאפשר לעבור לסדר היום מול תופעות פסולות אלו ונאבק למען מיגורם".

הסתה קורונה מרפאה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד