ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
במהלך המהומות בקפיטול

ה-FBI חוקר: גנבה מחשב ממשרדה של פלוסי כדי למכור לרוסים

ה-FBI חוקר דיווח על אישה שגנבה מחשב נייד ממשרדה של ננסי פלוסי בעת המהומות בקפיטול במטרה למכור אותו לרוסים. אמה של החשודה העידה כי היא ארזה תיק ואמרה שתעלם לשבועיים מהבית

ה-FBI חוקר: גנבה מחשב ממשרדה של פלוסי כדי למכור לרוסים
ה-FBI בפשיטה. תמונת אילוסטרציה צילום: צילום מסך

ה-FBI חוקר דיווח על אישה שנכנסה לקפיטול ב-6 בינואר בזמן המהומות, גנבה מחשב נייד או כונן קשיח ממשרדה של יו"ר הבית ננסי פלוסי והתכוונה למכור אותו אותו לרוסים.

המידע נחשף בתיק הפלילי נגד ריילי ג'ון וויליאמס, אישה מפנסילבניה שנראתה בתמונות של המהומות ב-6 בינואר באזור הקפיטול ליד משרדה של פלוסי.

אתר 'פוליטיקו' מדווח כי לא ברור אם ה-FBI הצליח לתפוס אותה. בתצהיר נרשם כי "נראה כי וויליאמס ברחה", על פי התצהיר, שפורסם ביום ראשון, "לדברי אנשי אכיפת החוק המקומיים בהריסבורג פנסילבניה, אמה של ויליאמס הצהירה כי ויליאמס ארזה תיק ועזבה את ביתה ואמרה לאמה שהיא תיעלם לשבועיים. וויליאמס לא סיפקה לאמה שום מידע על יעדה המיועד".

על פי התצהיר, עד ראייה ששוחח עם אנשי אכיפת החוק טען שראה סרטון של וויליאמס "לוקחת מחשב נייד או כונן קשיח ממשרדה של פלוסי". עוד דווח, כי ויליאמס התכוונה לשלוח את המחשב לחבר ברוסיה, שיעביר את המחשב לשירות הביון הזר של רוסיה, העברת המחשב לרוסיה לא יצאה לפועל מסיבות לא ידועות, והיא עדיין מחזיקה במחשב או שהיא השמידה אותו.

כרגע האישום נגד וויליאמס הוא בגין כניסה לבניין בניגוד לחוק, והתנהגות לא חוקית על מעשיה בתוך הקפיטול.

ננסי פלוסי וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד