י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"החיסון מציל חיים"

נתניהו: ייתכן והסגר יוארך; המוטציה משתוללת

במהלך סיור של ראש הממשלה נתניהו במרפאת חיסונים בעיר בית שמש, עודד ראש הממשלה את הציבור החרדי לצאת ולהתחסן. נתניהו ציין כי לאור התחלואה הגבוהה ייתכן והסגר יוארך

נתניהו: ייתכן והסגר יוארך; המוטציה משתוללת
בנימין נתניהו צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הערב (שני) בשעה 17:30 במרפאת חיסונים לקורונה בבית שמש וציין כי הוא הציע בוועידת המנהיגים שישראל תוביל הקמת תאגיד בינלאומי למחקר וייצור של חיסונים לווירוסים ומגפות עתידיים. נתניהו הוסיף וביקש מהציבור החרדי, "לכו להתחסן. החיסון מציל חיים. רק יחד נוכל להביס את הקורונה".

לדברי נתניהו, "קיימתי היום ועידה עם שבעה ראשי מדינות מובילות בעניין הקורונה. הן בירכו אותנו על מבצע החיסונים הענק שלנו. הם התפעלו לא רק מהבאת החיסונים אלא גם מהקופות ומהביקוש לחיסונים פה. בוועידת המנהיגים הצעתי שישראל תוביל הקמת תאגיד בינלאומי למחקר וייצור של חיסונים לווירוסים ומגפות עתידיים. התלהבות נלהבת נרשמה מקיר לקיר".

על רקע הסערה בעקבות הרצון לסגירת נתב"ג אמר נתניהו, "אמש קיימתי דיון עם שרי הבריאות והתחבורה. הנחיתי לקדם מיידית בדיקות קורונה לכל מי שנכנס לישראל והידוק נוסף של הטיסות הנכנסות לישראל והיוצאות ממנה".

נתניהו הוסיף וביקש מהציבור החרדי, "לכו להתחסן. החיסון מציל חיים. רק יחד נוכל להביס את הקורונה".

הוא סיים וציין כי "מחר נקיים את ישיבת הממשלה בנושא הקורונה. המוטציה משתוללת בעולם ומדינות מדברות על סגר עד אפריל, זה לא המצב אצלנו. אך יכול להיות שנידרש לתקופה קצרה מוגבלת נוספת, נחליט על כך מחר. אנחנו בדרך לניצחון גדול".

קורונה בנימין נתניהו חיסון לקורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד