כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חוסו על נפשותיכם

השר דרעי זועם על חתונת דאראג: "זו לא דרכנו"

השר דרעי מגיב על התמונות מחתונת דאראג: "חגיגות והתקהלויות המוניות בצפיפות גדולה ובניגוד גמור לכל הנחיות משרד הבריאות ולצו התורה של 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם' בעיצומה של מגיפה קשה עם מוטציות שמקדמות הדבקה - הינן חילול ה' גדול וחמור מאין כמותו"

השר דרעי זועם על חתונת דאראג: "זו לא דרכנו"
השר דרעי והרבי מדאראג צילום: שוקי לרר

תיעודים שפורסמו הערב מחתונה גדולה שערכו הערב(שני) בחצר חסידות דאראג מעוררים סערה בתקשורת וברשתות החברתיות, מי שיוצא להגנת הציבור החרדי ומתנער מהתיעוד הוא יו"ר ש״ס השר אריה דרעי הנמצא בעיצומה של מערכת בחירות.

בהודעה חריגה ששיגר מסר השר דרעי: "התמונות הללו של חגיגות והתקהלויות המוניות בצפיפות גדולה ובניגוד גמור לכל הנחיות משרד הבריאות ולצו התורה של ׳ונשמרתם מאד לנפשותיכם׳ בעיצומה של מגיפה קשה עם מוטציות שמקדמות הדבקה - הינן חילול ה׳ גדול וחמור מאין כמותו".

דרעי תקף, "אירועים אלו לא רק שמסכנים מאות משפחות אלא גם מוציאים את דיבתו של הציבור החרדי, ציבור שרובו הגדול שומר על כל הכללים ומתמודד בחירוף נפש בתנאים לא פשוטים של צפיפות ומשפחות ברוכות ילדים".

"אני זועק וקורא לכל מי שיכול לתת יד לעצור אירועים והתקהלות כאלו, כולל ראשי רשויות ומנהיגי ציבור. אנא, חוסו על נפשותיכם ועצרו את הפגיעה הקשה בכלל הציבור החרדי. זו לא דרכנו", ציין דרעי.

יצויין כי חסידות דאראג משתייכת לאגודת ישראל ושייכת לסיעה המרכזית, בכל בחירות הם מגיעים למקום הראשון באחוזי המצביעים במועצת הקהילות של אגודת ישראל.

חסידות דאראג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד