כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"החרדים או לפיד"

ליצמן במתקפה על סער: "פגיעה במסורת כדי לגרוף קולות"

השר נגד סער: הבוקר יוצא השר ליצמן במתקפה בדברים שפורסמו בביטאון אגודת ישראל 'המודיע' כנגד יו"ר תקוה חדשה גדעון סער, שהצהיר כי הוא לא שולל פתיחת מרכולים בשבת | "לא נאפשר פגיעה בשבת קודש

ליצמן במתקפה על סער: "פגיעה במסורת כדי לגרוף קולות"
גדעון סער צילום: גילי יערי, פלאש 90

השר יעקב ליצמן במתקפה חריפה בהתייחסו לדברים שאמר השבוע יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, כי הוא לא שולל פתיחת מרוכלים בשבת, בראיון ברשת ב' "עמדתי איננה שוללת פתיחת מרכולים בשבת, זה צריך להתבצע באופן של איזונים", תוך שהוא מציין, "בממשלה בראשותי לא תהיה כפייה כלשהי, לרבות כפייה דתית".

בתגובה השר יעקב ליצמן תוקף את סער בדברים שפורסמו הבוקר בביטאון 'המודיע', כשהוא מבהיר: "דברי סער בעד פתיחת מרכולים בשבת רח”ל, מהווים הצהרת כוונות מסוכנת באשר לדרכו הפוליטית ועמדותיו הצפויות בנושאי דת ומסורת ישראל".

ליצמן מבהיר בדבריו כי "שמירת שבת קודש במרחב הציבורי היא ערך עליון עליו נאבקנו לאורך הדורות ולא נאפשר פגיעה בשבת קודש". תוך שהוא מבהיר כי הסיעה לא תשתף פעולה עם אלה "הרואים פגיעה במסורת ישראל כר פוליטי נוח לגרוף קולות", נכתב.

השר ליצמן התייחס גם להצהרה של גדעון סער, כי הוא רואה ביאיר לפיד שותף פוליטי אפשרי, ואמר כי "כפי שהיה עד היום, מי שירצה להקים ממשלה יצטרך לבחור, בין הסיעות החרדיות לבין ’יש עתיד’ בראשות לפיד, שכן אנו לא נוכל לשבת עם לפיד בממשלה בשום צורה שהיא".

יעקב ליצמן גדעון סער יאיר לפיד בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד