י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חרג ממנהגו

נתניהו ג'וניור התפרץ לשיעור: המפלגות עסוקות בפירוק והרכבה

חלק מבני משפחת נתניהו הפכו בעל כרחם עם הזמן לבוחשים בעניינים הפוליטיים, כמו רעיית ראש הממשלה, ובנו יאיר, מנגד הבן השני אבנר ידוע כאחד שבורח מהפרונט הפוליטי. בשבוע האחרון חרג אבנר ממנהגו ופרש את משנתו הפוליטית

נתניהו ג'וניור התפרץ לשיעור: המפלגות עסוקות בפירוק והרכבה
אבנר נתניהו עם אביו רה"מ צילום: קובי גדעון, פלאש 90

משפחת נתניהו נמצאת בכותרות זמן רב, חלק מבני המשפחה הפכו בעל כרחם לבוחשים בעניינים הפוליטיים, כמו רעיית ראש הממשלה, ובנו יאיר, מנגד הבן השני אבנר ידוע כאחד שבורח מהפרונט הפוליטי.

בשבוע האחרון חרג אבנר ממנהגו ובמהלך שיעור 'זום' שנמסר לבת זוגתו בנשוא 'משילות נגד דמוקרטיה, ניתוח מבני של ממשלות נתניהו' התערב לפתע נתניהו ג'וניור ופרש את משנתו הפוליטית, כך על פי הדיווח באתר 'שיחה מקומית'.

נתניהו הצעיר הציג עצמו כסטודנט למדעי הרוח, ובן זוגה של הסטונדטית, והחל להביע את דעתו כי בזירה הפוליטית "יש ארבע מפלגות שנשארו אחידות וזהות מבחינת ההרכב שלהן הליכוד, ישראל ביתנו ו-2 המפלגות החרדיות, השאר משחקות בפירוק והרכבה".

עוד הוסיף נתניהו ג'וניור וטען ששאר הפוליטיקאים משחקים בפירוק והרכבה ומנסים "להמציא את עצמם מחדש" ושדרוג מקומם ברשימה על ידי פרישה ממפלגה זו ומעבר לחברתה.

"דוגמה ממש טובה היא יזהר שי" ציין נתניהו, לפני ארבעה חודשים הוא לא היה כלום, "מקום 20 בכחול לבן, ואז הודיע על פרישה, קיבל כמה כותרות ואז התמקם במקום שניים אצל בוגי", מפלגה שלא לא שווה כלום בפני עצמה.

אבנר הוסיף והעריך כי רשימתו של בוגי יעלון תצטרף למפלגה חולדאי, ויעלון יקבל בה מקום שני, ועדיין יזהר שי יקבל מקום גבוה מהמקום ה-20 בו שובץ בהיותו בכחול לבן.

"לא היה זמן רצוף לכנסת ולא היה זמן לח"כים להשיג השגים, ולכן הם מנסים להימנע מזה (פריימריז) כמה שיותר" הוסיף נתניהו הבן להסביר את פשר אי קיום הפריימריז במפלגה בה עומד אביו בראש.

יצוין שחלק מהסטודנטים הופתעו לגלות את בנו של נשוא השיעור מופיע להם באמצע השיעור, אחת התבטאה "הוא פשוט נדחף והתחיל לדבר וללהג את דעתו. זו חוצפה לא נורמלית".

ד"ר גייל טלשיר שמסרה את השיעור אמרה ל"שיחה מקומית" שלא זיהתה שמדובר באבנר נתניהו. "ביקשתי שהוא לפחות יישאר לשמוע את התשובה, אבל הוא חזר לחצי לשנייה ונעלם, הוא הציג את עצמו כסטודנט למדעי הרוח", היא אמרה והוסיפה כי זה המקרה הראשון בו תלמיד שאינו מן המניין 'נדחף' לשיעורים שלה.

בנו של ראש הממשלה סירב להגיב לפניית 'שיחה מקומית' מדוע בחר להביע את דעותיו הפוליטיות בשיחה אליה לא הוזמן.

אבנר נתניהו סטודנטים זום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד