י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"קידום אכיפה"

התנאי של כחול לבן להארכת הסגר: העלאה מיידית של הקנסות

החרדים במרכז: ישיבת הממשלה תחל כבר בשעה הקרובה לפי בקשת משרד הבריאות להאריך בכשבועיים את הסגר הנוכחי | בכחול לבן דורשים העלאה בסכום הקנסות למוסדות וחיסונים לצעירים בתמורה לתמיכתם בבקשה

התנאי של כחול לבן להארכת הסגר: העלאה מיידית של הקנסות
גנץ ונתניהו בישיבת הממשלה, בעבר צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

בשעה הקרובה תחל ישיבת הממשלה במרכזה ידונו בהארכת הסגר בעוד שבועיים על פי הצעת משרד הבריאות. בפועל מהשטח נראה כי מסתמנת הארכה של עוד עשרה ימים.

בינתיים בכחול לבן דורשים כתנאי לתמיכה בהחלטה את הפעלת הקנסות נגד מוסדות והתקהלויות.

בכחול לבן הודיעו בשעה האחרונה כי כתנאי לתמיכתם הם ידרשו: "קידום של אכיפה במוקדי התחלואה והעלאה מיידית של הקנסות כפי שנקבע כבר לפני חודשים", אז כזכור נקבע כי פתיחת מוסד נגד ההנחיות תעמוד על קנס של 20,000 ש״ח, רק שההליך נעצר בזמנו בלחץ החרדים.

עוד דורשים בכחול לבן, תוכנית להגדלת הסיוע לעסקים הקטנים והבינוניים, חיסון מיידי של גילאי 16-18 "בכדי שנוכל להבטיח את קיום הבגרויות", נמסר, וכן, קביעת חובה לביצוע בדיקת קורונה טרם העלייה למטוס מארץ המוצא.

"בכפוף לכל אלו, ובהתאם להמלצות גורמי המקצוע, תתמוך כחול לבן בהארכת הסגר בשבוע עד עשרה ימים", מסרו בכחול לבן, כך שנראה כי ישיבת הממשלה הקרובה תהיה סוערת במיוחד כשבמרכזה הפרת הכללים במגזר החרדי.

השרה החרדית בכחול לבן אמרה קודם ישיבת הממשלה: "אי אפשר להישאר אדישים למחזה ההפקרות מבני ברק. אני יודעת שרובו הגדול של הציבור החרדי מקפיד ושומר אך לצערנו המיעוט הולך ומתרחב". עומר ינקלביץ' הוסיפה, "מי שמפר הנחיות גורם במישרין לעוד הלוויות! כל מי שביכולתו למנוע אירועים כאלו, חייב לפעול! "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

בני גנץ מפלגת כחול לבן סגר משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד