י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
במהלך פעילות באלעד

צפו: הבחורה החרדית ברחה מבידוד ונתפסה באוטובוס

במהלך פעילות יזומה של שוטרים בעיר אלעד לאכיפת הנחיות הקורונה, אותרה בחורה תושבת העיר כשהיא משתמשת בשירותי התח"צ בזמן שעל פי הרישומים היא אמורה לשהות בבידוד | צפו

צפו: הבחורה החרדית ברחה מבידוד ונתפסה באוטובוס
האישה שנתפסה צילום: מתוך הסרטון

שוטרי משטרת ישראל איתרו הבוקר (שלישי) בעיר אלעד, נוסעת באוטובוס אשר ע"פ רישומי משרד הבריאות הינה חייבת לשהות בבידוד - ורשמו לה קנס על סך 5,000 ש"ח.

שוטרי תחנת ראש העין קיימו פעילות מבצעית בתחום העיר אלעד, שתכליתה היא אכיפת הסגר ותקנות משרד הבריאות לעניין מניעת התפשטות נגיף הקורונה. השוטרים ביצעו ביקורות ובדיקות באזורים שונים ברחבי העיר ובכלל זה ביצעו ביקורת באוטובוסים בהם ישנו ריכוז קהל גדול וסכנה להדבקה המונית.

במהלך ביקורת באוטובוס שכזה, איתרו השוטרים בחורה אשר ע"פ הרישומים של משרד הבריאות היא אמורה לשהות בבידוד. בתחקורה ע"י השוטרים עלה כי הבחורה הייתה מודעת לחובת הבידוד אולם בחרה לצאת לביצוע סידורים. השוטרים רשמו לה קנס ע"ס 5000 ש"ח והורו לה לשוב במיידית לביתה.

ממשטרת ישראל נמסר כי "בימים אלו של התפשטות נגיף הקורונה והדבקה המונית של אזרחים, נדרשים האזרחים כולם לגלות אחריות אישית וציבורית ולהקפיד על קיום התקנות כדי שנוכל לגדוע את המשך ההתפשטות הנגיף".

קורונה אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד