י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתומכי נתניהו לשעבר

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני מצטרף לגדעון סער

אחרי שצירף אליו את דני דיין, סער ממשיך להביא אנשים מרכזיים ממועצת יש"ע, וכעת מצטרף אליו דוד אלחייני שהיה איש ליכוד ומתומכי נתניהו | "ראה"מ הוליך שולל אותי ואת תושבי בקעת הירדן"

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני מצטרף לגדעון סער
נתניהו ואלחייני צילום: באדיבות המצלם

לקראת יום סגירת הרשימות המתקרבות, גדעון סער ממשיך לחזק את רשימתו עם דמויות מהצד הימני של המפה הפוליטית, כשהיום (שלישי) הודיע על הצטרפותו של דוד אלחייני, יו"ר מועצת יש"ע ובקעת הירדן לשעבר. אלחייני היה ממתנגדי 'תוכנית המאה', ואף טען כי טראמפ אינו אוהד ישראל, ולאחר התוכנית אף תקף את נתניהו.

"תושבי יו"ש, אתם מכירים אותי, תמיד נשאר לדרכי", כתב בהודעתו האישית, "אני לעולם אשאר נאמן לערכים של המחנה הלאומי. יש לי חברים בליכוד, קשה לעזוב בית, אבל נתניהו הרס אותו. המקום הכי מתאים שחוזר לליכוד של ימי בגין ושמיר הוא 'תקווה חדשה' בראשות סער".

אלחייני גם תקף את ראה"מ: "נתניהו עזב את ערכי הימין. כשהוא מצהיר על שתי מדינות לשתי עמים, כשהוא משרטט את גבולות מדינת הטרור הפלסטיני על 70% משטחי יו"ש, שהוא לא מסדיר את התיישבות הצעירה ומקפיא את ההתיישבות, כשנתניהו הוליך שולל אותי ואת תושבי בקעת הירדן, הבטיח להחיל ריבונות, ולא קיים. זה לא ראש ממשלה ימני!", כתב.

אלחייני מצטרף אל דני דיין שהיה גם הוא יו"ר ישע, זאב אלקין, מיכל שיר, שרן השכל, יועז הנדל, צביקה האוזר, מאיר יצחק הלוי ויפעת שאשא-ביטון.

מועצת יש"ע גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד