ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"עשו סיבוב על אבישי"

נתניהו נגד בן כספית: "שנאה אובססיבית כבר 20 שנה"

נתניהו יצא למתקפה לאחר החשיפה ב'גלובס' כי העיתונאי בן כספית שימש כמקור משטרתי בתיק 1000 | "מצד אחד הלך למשטרת ישראל כדי לתפור תיקים נגד רה"מ, ומצד השני, כ"עיתונאי אובייקטיבי" כביכול,  פרסם את טענותיו המומצאות בתקשורת"

נתניהו נגד בן כספית: "שנאה אובססיבית כבר 20 שנה"
בן כספית ובנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אמש (שני) חשף אבישי גרינצייג ב'גלובס' בכתבת תחקיר גדולה כי העיתונאי בן כספית, הידוע כמתנגד לראש הממשלה נתניהו, שימש כמקור של המשטרה בחקירות נתניהו, עד שהיועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה הורו למשטרה להפסיק להשתמש בעדויותיו של כספית. ועל פי הדיווח, מידע שמסר כספית שהיה הראשון להעיד בתיק 1000 'הולבן' ממידע של מקור משטרתי לעדות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ הבוקר בתגובה לחשיפת הדברים: "אתמול נחשף כי מי שיזם ודחף את החקירות נגד ראש הממשלה נתניהו הוא העיתונאי בן כספית, שכותב בשנאה אובססיבית נגד נתניהו כבר 20 שנה".

עוד תקף נתניהו: "מצד אחד כספית הלך למשטרת ישראל פעם אחר פעם כדי לתפור את התיקים האבסורדיים נגד רה״מ, ומצד השני, כ״עיתונאי אובייקטיבי״ כביכול, הוא פירסם את טענותיו המומצאות בתקשורת כאילו הגיעו ממקורות אחרים כדי להפעיל לחץ על המשטרה והיועמ״ש להמשך מסע הצייד נגד רה״מ".

"מסע הצייד נגד רה״מ, מפני שכולם כבר רואים איך התיקים המופרכים נגד רה״מ נתפרו: בלי אישורי יועמ״שׁ לפתיחת החקירות כמתחייב בחוק יסוד, בלי לחקור את רה״מ על ההאשמות כלפיו, ועם סחיטה באיומים של עדים וניגודי עניינים מובהקים שיובילו בהכרח לקריסת כל הטענות השקריות נגד ראש הממשלה" כתב ראש הממשלה לסיום.

בן כספית עצמו התייחס לפרסום הדברים ואמר היום ברדיו 103: "הפרסומים בגלובס, לכבוד הוא לי". עוד הוסיף כספית: "עשו סיבוב על אבישי גרינצייג. אני מוחל לו. הוא אדם צעיר. החומרים יצאו מהתקופה שדן אלדד היה פרקליט המדינה".

"המשטרה פנתה אליי בעקבות פרסומים שלי, לא להפך. היו צריכים להפעיל עליי לחץ, תותחים כבדים. בסוף הסכמתי. לא מתחרט על זה", אמר בן כספית, וציין: "חלומו של כל עיתונאי הוא שתחקיר עיתונאי יהפוך לחקירת משטרה. יואב יצחק חשף דברים ובעצמו הלך להתלונן במשטרה. מוטי גילת עבד צמוד עם המשטרה".

בן כספית משפטו של בנימין נתניהו אבישי גרינצייג גלובס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד