ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
החתונה שהסעירה

נתניהו על האירוע בדאראג: "שפיכות דמים - לנקוט יד ברזל"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה לחתונה ההמונית שהתרחשה אמש בבני ברק ושפוזרה רק לאחר שהגיעו למקום כוח משטרה גדול. "זו שפיכות דמים. אני קורא למשטרה לנקוט יד ברזל נגד כל מפירי החוק באשר הם"

נתניהו על האירוע בדאראג: "שפיכות דמים - לנקוט יד ברזל"
הרבי מדאראג//ראש הממשלה צילום: פלאש90//שוקי לרר

בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה בנתניהו לחתונה ההמונית שנערכה אמש בחצר חסידות דאראג והופסקה רק לאחר שכוחות משטרה הגיעו פיזרו את מאות החסידים במקום וזימנו את מארגני האירוע לחקירה.

ראש הממשלה נתניהו אומר לשרים בפתח הישיבה, "נכון, הרבה יותר קל להתעלם מהזינוק האדיר בתחלואה ופשוט לפתוח את הכול, אבל זה יעלה בחיי אדם רבים. אני לא שם, אף פעם לא הייתי שם ואף פעם לא אהיה שם. מה שחייב להנחות את כולם זה הצלת חיים וקריסת מערכת הבריאות, שום שיקול אחר".

"אני קורא לכל האזרחים", אמר ראש הממשלה, והתייחס לחתונת הענק אמש בבני ברק, "גם אלה שהשתתפו אתמול בחתונה השערורייתית בבני ברק להפסיק להפר את החוק. זו שפיכות דמים. אני קורא למשטרה לנקוט יד ברזל נגד כל מפירי החוק באשר הם".

במהלך חתונת חסידות דאראג שהתקיימה אמש בבני ברק, השתתפו על פי הערכות כמה מאות בני אדם. כוחות משטרה גדולים שהגיעו לבניין החסידות ברחוב נפחא בעיר, פוצצו את החתונה ופינו את החסידים.

מהמשטרה נמסר כי עם הגעת הכוחות, הם הורו לנוכחים לעזוב את המקום, רשמו מספר קנסות בסך 5000 ש"ח לבעלי תפקידים ומארגן האירוע יוזמן לחקירה פלילית בחשד להפצת מחלה. הנוכחים פוזרו ע"י המשטּרה תוך מספר דקות. "המקום נסגר כשהוא ריק מאדם, למען שלום הציבור".

מדובר בשמחת הנישואין לנכד האדמו"ר מדאראג, בן לבנו בכורו הרה"צ רבי אשר רוזנפלד, עם נכדת האדמו"ר מקרעטשניף, בת לחתנו הרה"צ רבי ברוך הגר, בן הרה"צ רבי ישראל אליעזר הגר, אב"ד סערט ויז'ניץ ירושלים.

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים' השוטרים שפרצו לבית המדרש לאחר ברכת המזון, הניסו את כל החסידים שהתפזרו לבתיהם והאדמו"רים התכנסו בחדר סמוך להמשך הסעודה בצמצום.

חסידות דאראג קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד