י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"בחיים לא ראיתי דבר כזה"

בעל חיים מסתורי שתועד בכנרת גורם לבהלה

תושב טבריה צילם הבוקר סרטון ובו נראה לכאורה תנין גדול שוחה במי הכנרת • הסרטון הפך עד מהרה לויראלי והצליח להבהיל את הגולשים • אז מהו בעל החיים המסתורי?

בעל חיים מסתורי שתועד בכנרת גורם לבהלה
דגי בורי בכנרת צילום: גיא רובינשטיין

תושב טבריה בשם יוסי מזרחי צילם הבוקר סרטון ובו נצפה לכאורה תנין שוחה במי אגם הכנרת וגרם לבהלה רבה. יוסי סיפר כי הוא הגיע הבוקר בשעה 07:00 למשמרת בתחנת הימייה הסמוכה לחוף הכינרת וזיהה במרחק של כ-15 מטרים מהמים את הגוף שצף במים.

מזרחי שהיה בטוח שמדובר בתנין מיהר להוציא את הטלפון ולצלם את בעל החיים. התיעוד שהופץ ברשתות החברתיות ומהר מאוד הפך לויראלי, גרם לבהלה רבה בקרב הגולשים.

 

אחד מתושבי טבריה כתב כי "זה באמת נראה תנין. הייתי אלפי פעמים בכנרת, בחיים לא ראיתי דג כזה, יש לזה ראש של תנין. כנראה הוא ברח מחמת גדר והצליח איכשהו להיכנס לכנרת". גולשת אחרת הגיבה בפחד "וואי, אני לא אכנס יותר לכנרת עד שיתפסו אותו. מה זו ההזיה הזאת?".

במשך שנים ישנה אגדה על תנין שמסתובב בכנרת, אולם עד היום לא נמצאו סימוכין לכך. הסיכוי שזהו אכן תנין שברח מחמת גדר ונכנס לכנרת - אפסי, וזהו כנראה איזשהו דג גדול שבגלל הזווית נחזה כתנין.

באיגוד ערים כינרת הגיבו בהומור לתיעוד וכתבו כי "התנין חש בטוב, ניזון מדגי הפירנייה הטורפים, ונח בסבך הג'ונגל בסמוך לנמרים ולנחש האנקונדה".

כנרת תנין חמת גדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד