י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קיבל 5 שריונים

אנשים רוקדים על המסך: אביר קארה מייסד ה'שולמנים' הצטרף לימינה

לאחר שראש הממשלה נתניהו הפסיד לנפתלי בנט במאבק על לב ה'שולמנים', אביר קארה נציג התנועה הכריז היום על חבירה למפלגת ימינה וקיבל בתמורה לחבירה 5 שריונים ברשימת מפלגת ימינה, אחד לו ולעוד 4 מנציגי התנועה

אנשים רוקדים על המסך: אביר קארה מייסד ה'שולמנים' הצטרף לימינה
אביר קארה צילום: צילום מסך

מאמצי נתניהו נכשלו: תנועת בעלי העסקים העצמאיים ה'שולמנים' בהנהגת אביר קארה הבטיחה שוב ושוב כי פניהם לכנסת הקרובה, לאור כך בשבוע האחרון הקדיש ראש הממשלה בנימין נתניהו מאמצים רבים להיראות כמושיעם של בעלי העסקים ופעל רבות לצרפם לרשימת הליכוד, אך מאמציו נחלו כישלון.

אביר קארה מנהיג תנועה ה'שולמנים' הודיע היום (שלישי) על חבירה למפלגת ימינה בתמורה ל-5 שריונים, אחד לו ולעוד 4 מנציגי תנועת ה'שולמנים', על פי הדיווחים מדובר בשריון אחד בעשירייה הראשונה, ועוד שניים בעשירייה השנייה, והלאה.

עם פרסום דבר השריון ב'ימינה' אמר קארה: "קיבלנו החלטה להצטרף עם 5 נציגים למפלגה הטובה ביותר שהוכיחה את עצמה, להטיב כמה שיותר עם העצמאיים. אנחנו הולכים לעשות את זה חזק, אני רואה אנשים שרוקדים על המסך. בואו נעשה ראש ממשלה חדש, נביא עוצמות ואנרגיות שהיינו איתם בשטח".

"בואו נביא לכך שיהיה ראש ממשלה חדש. עבדתי עם בנט בתקופת הקורונה וראיתי איש חדור משימה. הוא הביא סביבו אנשים מקצועיים. זה הדבר הטוב ביותר. רק לבנט אכפת באמת מן הכלכלה והעצמאיים" הוסיף קארה.

חברת הכנסת מהליכוד אסנת מארק לא הצליחה להסתיר את אכזבתה מהפניית העורף של קארה וכתבה: "אז אחרי חודשים של קיפוץ בין אולפנים והובלת פרופגנדה אישית אביר קארה מצטרף לימינה. אם הוא ידאג לעצמאיים כמו שהוא דאג לכיסא שלו אני אהיה מאוד שמחה בשבילם. מהיכרות עם האיש ועם פועלו אני בספק. הדרך היחידה לטפל במצוקת העצמאיים היא בשילוב ידיים עם ראש הממשלה. השאר זה רק עוד פרק בספר".

כזכור בשבוע שעבר נחשף בחדשות 12 תיעודים מתוך אותה פגישה ארוכה וממושכת, בה נראה ראש הממשלה מנהל שיחה טעונה וקשה מלאה אמוציות, עם נציגי תנועת ה'שולמנים', באמצעות ועידת 'זום', אחרי שמנהיג המחאה אביר קרא סירב להצעתו לקבל שיריון בליכוד. נתניהו כנראה הבין שהשולמנים בדרך למפלגה אחרת (כנראה ימינה, שהתבררה היום כהערכה נכונה) ובמשך יותר משלוש שעות עשה הכל כדי לשכנע אותם להישאר איתו.

על הטענות שלא קידם רפורמות למען העצמאים, האשים נתניהו במפגש את כל העולם ואשתו ובעיקר את שר האוצר הקודם משה כחלון, שלדבריו חבר להסתדרות ולניסנקורן וגם הבטיח לפרק את איגודי העובדים אחרי הבחירות, שלדבריו מיותרים.

עוד הוסיף נתניהו והעריך באותה פגישה כי ישיג בבחירות 61 מנדטים בלי ימינה של נפתלי בנט. 42 מנדטים לליכוד בזכות משבר הקורונה, 16 למפלגות החרדיות, וסמוטריץ' ידאג לשאר. אותם 42 מנדטים כוללים לדבריו, גם קולות רבים מהחברה הערבית שנתניהו משוכנע שיצליח להביא. נתניהו הבטיח שאז יוכל לקדם את הרפורמות שלו. "חברי הכנסת שלי מצביעים כל מה שאני רוצה, והחרדים מצביעים כל מה שאני רוצה, וסמוטריץ' מצביע כל מה שאני רוצה", הצהיר ראש הממשלה בפגישה שתועדה באמצעות ה'זום'.

מפלגת הליכוד מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד