י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"יש כל הזמן התקפה עליי"

סער משיב לליצמן: "החלטה ממקום מאוזן"

אחרי ההתקפה החריפה של ליצמן עליו, יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער מגיב: "הוכחתי שאני יודע לקבל החלטות" | בנוסף תקף סער גם נתניהו: "איפה היה 12 שנים בנושא ההתיישבות החדשה?"

סער משיב לליצמן: "החלטה ממקום מאוזן"
גדעון סער ויעקב ליצמן במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

63 ימים לבחירות, והמתח בין המפלגות החרדיות לגדעון סער נמשך. היום (שלישי), הגיב יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער למתקפה בביטאון אגודת ישראל 'המודיע': "אני חושב שאני הוכחתי שאני יודע לקבל החלטות, בניגוד לאחרים שאו פסלו את עצמם או לא קבלו החלטות, גם שרי פנים לפני ואחרי - אני קיבלתי החלטות".

"קיבלתי החלטות מתוך מקום מאוזן, ששומר מצד אחד על היכולת של הפרט ביום המנוחה השבועי, ומצד אחד שומר על יום המנוחה השבועי", הסביר סער בראיון ל'ערוץ 20'.

עוד נשאל סער על הטענות נגדו, האם איפשר פתיחת עסקים בשבת: "לא, השרים שהגיעו אחרי לא קיבלו שום החלטה, לכן עיריית תל אביב הלכה לבג"צ העובדות מוכיחות שאני הייתי היחיד שהיה לו אומץ לקבל החלטות אני עומד מאחורי ההחלטות שקיבלתי".

"אני מדבר כל הזמן עם ההנהגה החרדית", שיתף, "אבל יש כל הזמן התקפה עליי מצד חולדאי ומצד החרדים".

דבריו של סער מגיעים לאחר התקפה של שר השיכון יעקב ליצמן בעיתון 'המודיע' הבוקר: "שמירת שבת קודש במרחב הציבורי היא ערך עליון עליו נאבקנו לאורך הדורות ולא נאפשר פגיעה בשבת קודש. לא נשתף פעולה עם סיעה הרואים פגיעה במסורת ישראל כר פוליטי נוח לגרוף קולות".

השר ליצמן התייחס גם להצהרה של גדעון סער, כי הוא רואה ביאיר לפיד שותף פוליטי אפשרי, ואמר כי "כפי שהיה עד היום, מי שירצה להקים ממשלה יצטרך לבחור, בין הסיעות החרדיות לבין ’יש עתיד’ בראשות לפיד, שכן אנו לא נוכל לשבת עם לפיד בממשלה בשום צורה שהיא".

בנוסף מוקדם יותר השבוע, תקף סער גם את השר אריה דרעי, לאחר שהאחרון הצהיר בכנס פתיחת הקמפיין של ש"ס, כי ידאג לאחר הבחירות להחזיר את גדעון סער ונפתלי בנט לבלוק הימין: "אני מכבד אותו אבל אני רוצה לומר בצורה הברורה ביותר, אריה דרעי מעולם לא היה הפטרון שלי, אין סיכוי שהוא יהיה הפתרון שלי", כך סער.

חוץ מהחרדים, סער התייחס גם לראש הממשלה: "איפה היה נתניהו 12 שנים בנושא ההתיישבות החדשה?", שאל והוסיף: "איפה היה נתניהו בנושא חאן אל אחמר? איפה היה נתניהו בנושא הבניה בשטחי C?".

ממפלגת 'הליכוד' נמסר בתגובה: "פעם אופורטוניסט פוליטי – תמיד אופורטוניסט פוליטי, גדעון ממשיך לעשות פוליטיקה קטנה בעיצומו של המאבק בקורונה. גדעון קשר את גורלו ללפיד וליתר מפלגות השמאל ואין לו אפשרות להקים ממשלה בלעדיהם".

יעקב יעקב ליצמן גדעון סער עיתון המודיע בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד