י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חתכנו, טרי טרי

המקום שיעניק לכם את הבשרים הכי משובחים והכי כשרים

ב'טרי טרי' עושים לכם את העבודה וחותכים לכם את הבשר בדיוק כמו שאתם אוהבים • הכירו את הרשת שמובילה את מהפכת הבשר מזה 25 שנה

המקום שיעניק לכם את הבשרים הכי משובחים והכי כשרים
בשר משובח צילום: unsplash

ב'טרי טרי' חוסכים לכם את כל השאלות וההתלבטויות, כאן תקבלו בדיוק את מה שאתם רוצים, לא נבהלים מדרישות ועושים את הכל כדי שתהיו מרוצים, הכי שאפשר.

טרי טרי מובילה את מהפכת הבשר כבר מזה 25 שנה, בניהול של אנ"ש יראי שמים המקפידים על קלה כבחמורה ובמגוון כשרויות של העדה החרדית, בד"ץ קהילות ובד"ץ הרב לנדא, לא לחינם הלקוחות של טרי טרי נשארים נאמנים לאורך שנים ונהנים משירות אישי ומקצועי.

כנסו לאתר טרי טרי ותהנו ממגוון אדיר של בשרים משובחים>>>

במחלקת הבשר של 'טרי טרי' תמצאו תמיד עופות טריים ונקיים ברמה אסתטית גבוהה ביותר, האריזה והחיתוך מתבצעים בסטריליות גבוהה באמצעות עובדים יראי שמים ובפיקוח קבוע של רבני  הכשרות, מגוון ענק של כל סוגי הבשרים במחירים הכי טובים בשוק. ומשגיח מיוחד המפקח שכל לקוח יקבל את ההזמנה בכשרות שביקש.

המומחיות של 'טרי טרי' מגיעה לידי ביטוי גם בבחירת הבשר, כאשר רוב הלקוחות אינם בקיאים בהבדלים בין סוגי הבשרים השונים, הם רוצים להפתיע את האורחים ולהכין מנה משובחת אבל אז הם מגלים שהבקר שהם קנו לא ממש מתאים למתכון, ב'טרי טרי' יודעים להסביר ללקוח איזה חלק מתאים למה, איך לבחור נכון את הנתחים ולתת את הטיפים הקטנים שמשדרגים את הסעודה כולה.

גם מחלקת הדגים שודרגה והיום תוכלו להזמין את כל סוגי הדגים, הקפואים.

איך מזמינים היום?

בחודשים האחרונים השיקו ב'טרי טרי' את האתר החדש והמשודרג, שם ניתן להזמין את כל מוצרי הבשר והדגים עם ממשק הזמנה נוח וקל ושירות משלוחים עד הבית.

עם ניסיון של שנים בבחירת הנתחים, טיפול מוקפד ועד לאריזה נקייה, החליטו ב'טרי טרי' להרחיב את ערוצי השיווק ולספק את האפשרות להזמנה בטוחה ומסודרת בה תראו את הכל מול העיניים, באתר ניתן להשיג את כל מוצרי הבשר והדגים, החל מעופות שלמים ומחולקים בכל סגנון שתבחרו, פרגיות, בשר טלה, הודו ועד לנתחי בקר פרימיום, דגים קפואים וכן את כל המוצרים המשלימים לארוחה מתוקנת כמו תבלינים, מנגלים, נקניקיות ופסטרמות וכל הקפואים למיניהם, כאשר כל המוצרים הם מוצרים איכותיים, נקיים וטרי טרי.

היום כבר לא צריך להידחף באטליז, לחכות שמישהו יפנה אליכם ולקוות שהוא שמע אתכם עד הסוף... באתר של 'טרי טרי' תראו בדיוק מה אתם מזמינים, תבחרו את הכמות ואת האיכות ותקבלו הכל עד הבית במשלוח חינם ובשירות מהיר.

בנוסף מקבלת מחלקת ההזמנות ב'טרי טרי' את ההזמנות שלכם בכל סוגי המדיה, באתר, בוואטסאפ, במייל ובטלפון, כאשר הצד השווה שבהם הוא השירות האישי, המהירות והזמינות למען הלקוח, כי אצלנו ב'טרי טרי' הלקוח נשאר לקוח, לתמיד...

כנסו לאתר טרי טרי ותהנו ממגוון אדיר של בשרים משובחים>>>

בשר טרי טרי טרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד