י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הוקרה מרגשת

מפקדי תחנת משטרת מסובים העניקו תעודת הוקרה ליחידת הג'יפים של זק"א ת"א

מפקד התחנה סנ"צ הוד לוי אמר בטקס הענקת התעודה לראשי יחידת הג'יפים: "יש פה יחידה לתפארת מחוז תל אביב. כל עוד אנחנו עם זק"א הם איתנו בכל מקום"

מפקדי תחנת משטרת מסובים העניקו תעודת הוקרה ליחידת הג'יפים של זק"א ת"א
בקבלת התעודה צילום: דוברות זק"א ת"א

בטקס מיוחד שהתקיים בתחנת משטרת מסובים אשר התקיים במתכונת מצומצמת בשל מגבלות הקורונה, הוענקה תעודת הוקרה ליחידת הג'יפים לאיתור חילוץ והצלה של זק"א תל אביב.

את התעודה העניקו מפקד התחנה סנ"צ הוד לוי וסגנו רפ"ק דני ברדיאן, למפקד יחידת הג'יפים גולן חבני, קמב"צ היחידה בועז שובל ולמנכ"ל הארגון צבי חסיד.

התעודה הוענקה תוך הבעת תודה בהתרגשות גדולה לכלל מתנדבי יחידת הג'יפים, על מסירותם ונחישותם במגוון משימות של התחנה ושל כלל מחוז תל אביב, כשבראש ובראשונה הצלת חיים באיתור נעדרים, למרות קשיי התקופה. "יש פה יחידה לתפארת מחוז תל אביב", אמר מפקד התחנה והוסיף: "כל עוד אנחנו עם זק"א הם איתנו בכל מקום".

מנכ"ל זק"א ת"א הרב צבי חסיד ציין את מסירות הנפש של המתנדבים במיוחד בתקופה הקשה והמאתגרת של השנה האחרונה, כאשר בנוסף לפעילות נוספו נדבכים נוספים לפעילות של המתנדבים שבכל שעה ביממה, נמצאים בעמדת הזנקה לכל קריאה. זה הזמן שלנו לחזק את הפעילות של המתנדבים וחשוב לציין שתעודת ההוקרה הזו איננה התעודה הראשונה לה זוכים ראשי היחידה וחברי הצוות על פעילותם המסורה.

יחידת הג'יפים של זק"א ת"א מונה עשרות בעלי רכב הנעה 4X4 ונותנת מענה בעיקר בעת חיפוש נעדרים באזורים מורכבים ללא גישה לרכב רגיל. מתנדבי היחידה הם ג'יפאים שמתמחים בחיפוש וחילוץ בשטחים בלתי עבירים, כמו באזורי דיונות, חוף הים, פרדסים וכד''. רובם מצוידים בציוד תאורה וציוד ייעודי למשימות חילוץ והצלה. היחידה הצליחה בשנים האחרונות להביא להישגים שמשמעותם הצלת חיים של נעדרים בסיכון גבוהה שהצליחו להביא למציאתם טרם יהיה מאוחר. היחידה אף נבחרה כיחידה מחוזית מצטיינת.

זק"א תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד