י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

עכשיו בשידור חי מהבית ברחוב חזון איש: הגרלת הענק של 'ישיבה על קברו'

לאחר הקמפיין המוצלח, עכשיו זה קורה, היישר ממעונו של רשכבה''ג מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק''ל ישודר מעמד הגרלת הענק של בית המדרש הגדול בעולם 'ישיבה על קברו'. בהנהלה מציינים כי נותרו כרטיסי הגרלה אחרונים וכל הקודם זוכה

עכשיו בשידור חי מהבית ברחוב חזון איש: הגרלת הענק של 'ישיבה על קברו'
הגראי"ל שטיינמן צילום: יח"צ

בשעה זו מתקיימת הגרלת הענק של בית המדרש הגדול בעולם 'ישיבה על קברו', ההגרלה מתקיימת במעונו של רשכבה''ג מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זצוק''ל ברחוב חזון איש 5, אשר על פי צוואתו הוקם מפעל התורה האדיר הזה.

הגרלת הענק מתקיימת בראשותו של נשיא בית המדרש הגדול בעולם חבר מועצת גדולי התורה מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט''א בנו של מרן ראש הישיבה זצוק''ל. במהלך ההגרלה יוגרל בין היתר מתנת 'משכורת לשנה' על סך של 12,000 ש''ח לחודש, סכום מכובד לכל הדעות.

לחצו כאן להצטרפות>>>

ההגרלה נערכת בפיקוח עורך דין שייפקח לאורך כל ההגרלה, כמו כן, ההגרלה כולה תהיה בליווי מוזיקלי לטובת אלפי המאזינים בשידור החי. בהגרלה יוגרלו אף מתנות נוספות בהם ספרי רשכבה"ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א עם הקדשה אישית מיוחדת לזוכים.

הגרלת הענק תתקיים בליווי מוזיקלי עם הבעל מנגן הרב משה וינטרוב, מי שינחה את המעמד הגדול הוא השדרן החרדי אבי מימרן שינחה בטוב טעם ודעת לאורך כל מעמד הגרלת הענק שכאמור מתקיימת בחזון איש 5 במעון קודשו של מרן ראש הישיבה זצוק''ל.

אם גם אתם רוצים להצטרף זהו ההזדמנות האחרונה שלכם, נותרו עוד מספר מצומצם של כרטיסי הגרלה, ויש לכם ממש רגעים אחרונים להצטרף להגרלת הענק, להצטרף להיות ממחזיקי בית המדרש הגדול בעולם, מחזיקי התורה אשר שכרם מובטח להם בזה ובבא.

לחצו כאן להצטרפות>>>

ניתן להצטרף לשידור החי מהרגלת הענק בטלפון שמספרו: *5074.

הגראי"ל שטיינמן הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד