י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
באנו לעבוד ולא לשחק

אחרי שהצטרף לבנט: זה המספר שקארה מציב ל'ימינה'

יממה לאחר שחברו יחד, נפתלי בנט ומייסד 'השולמנים' קיימו שיחה ברשתות החברתיות, ודנו בנושאים הכלכליים והפוליטיים השונים | "אביר יהיה הגשר של העסקים הקטנים אלינו, אל הדרגים הכי גדולים בממשלה". אמר בנט | אביר קרא הסביר במהלך הכנס הוירטואלי מדוע לא הצטרף לליכוד

אחרי שהצטרף לבנט: זה המספר שקארה מציב ל'ימינה'
נפתלי בנט ואביר קרא צילום: צילומסך

אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו חיזר אחריו כמה וכמה פעמים במטרה לשכנע אותו להצטרף לליכוד, מייסד 'השולמנים' אביר קארה חבר אתמול (שלישי) ל'ימינה' של נפתלי בנט. היום אחר הצהרים הוא קיים יחד עם בנט כנס וירטואלי משותף ברשתות החברתיות.

במסגרת השיחה, התייחסו השניים למצב הכלכלי בעקבות הקורונה, ומה יעשו בהמשך: "הנושא שאנחנו עכשיו נתעסק בו, הוא פשוט לשחרר את המדינה מהעומס הנוראי שהמגזר הציבורי גורם לעסקים הקטנים", אמר בנט והמשיך, "אביר יהיה הגשר של העסקים הקטנים אלינו, אל הדרגים הכי גדולים בממשלה".

"אני החלטתי לעשות את הקפיצה הזאת פנימה לפני שלושה שבועות", שיתף אביר קארה, "החיבור עם 'ימינה' זה חיבור אמיתי. 'ימינה' זו מפלגה שבאה לעבוד. הרצון שלנו הוא שב-23 במרץ נוכל להכריז על ראש הממשלה נפתלי בנט".

קארה חשף את תחזית המנדטים שהוא צופה לאחר האיחוד: "אנחנו נכניס 5 נציגים, ואני מוכן להיות הנציג האחרון, כיוון שאני בטוח שאנחנו הולכים להביא מעל 20 מנדטים. באנו לעבוד ולא לשחק".

על השאלה מדוע לא הלך לליכוד, ענה קארה: "אני חושב שהליכוד לא יכול, בגלל שהליכוד נשלט במרכז ליכוד על ידי כוחות ועל ידי וועדים. רק אתמול ראינו את ראש הממשלה מאוים, ואז חוזר בו! ואומר שדבריו הוצאו מהקשרם - אני לא יודע איך אפשר להגיד שדבריו יצאו מהקשר, שהמונופול הכי גדול במדינת ישראל הוא הסתדרות. זה לא איזושהי מילה גסה".

בתמורה לחבירה למפלגת ימינה, 'השולמנים' יקבלו 5 שריונים, אחד לקארה ולעוד 4 מנציגי תנועת ה'שולמנים'. על פי הדיווחים מדובר בשריון אחד בעשירייה הראשונה, ועוד שניים בעשירייה השנייה, והלאה.

נפתלי בנט בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד