י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מכת הגניבות בעיר החרדית

בני ברק: הגנב הסדרתי נקלע למארב ונלכד

גנב אופניים חשמליים, אשר פעל באופן סדרתי באזור מרכז רימונים בבני ברק, חזר היום לבצע גניבה נוספת ונקלע למארב שהציבו מתנדבי ארגון 'השומרים' | הוא נעצר לחקירה ובהמשך יוחלט האם לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו 

בני ברק: הגנב הסדרתי נקלע למארב ונלכד
מעצר הגנב בבני ברק צילום: דוברות השומרים

תושבי בני ברק הסובלים בתקופה האחרונה ממכת גניבות של אופניים חשמליים, יכולים היום לנשום לרווחה עם מעצרו של תושב לוד, החשוד בגניבות רבות ברחבי העיר.

היום (רביעי) בשעות הצהריים, מתנדב ארגון 'השומרים' שהיה כחלק ממארב שבוצע לחשוד, זיהה אותו על סמך תיעודים ממצלמות אבטחה מאירועים קודמים, מסתובב באופן מחשיד במרכז רימונים ברח' השומר בבני ברק ומחכה לשעת כושר לבצע גניבה של אופניים חשמליים יקרי ערך.

המתנדב ביקש ממוקד הארגון, סיוע של מתנדבים נוספים, על מנת לבצע מעקב ולעכב את החשוד עד להגעת כוחות משטרה שהוזמנו למקום. במהלך המעקב החשוד תועד כשהוא פורץ לאופניים חשמליים ועוזב את המקום.

זמן קצר לאחר מכן הגיעו מתנדבים נוספים למקום. החשוד שהבחין כי הוא נמצא תחת מעקב, החל לתקוף את אחד המתנדבים ונמלט לעבר רחוב ז'בוטינסקי בעיר.

המתנדבים דלקו אחר החשוד ולאחר זמן קצר הוא נתפס. הגנב, גבר כבן 30, תושב לוד, עוכב במקום עד להגעת שוטרי הסיור שהובילו אותו להמשך חקירה בתחנת המשטרה. בהמשך יוחלט האם לשחררו בתנאים מגבילים או להביאו בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

גניבה אופניים חשמליים השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד