י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר 21 שנות ציפייה

אושרית אברג'ל בפוסט: לא חלמתי שכך אשתף "תתפללו עלי"

21 שנה חיכתה אושרית אברג'ל להתבשר בבשורה הטובה ולהפקד, אך לא תכננה שהסוד ששמרה עליו כל כך, יפורסם ללא ידיעתה | בעקבות ההודעות שהופצו היום על מצבה, היא פרסמה פוסט, בו היא מתארת את המצב ומבקשת: תתפללו עלי "אושרית בת פאני"

אושרית אברג'ל בפוסט: לא חלמתי שכך אשתף "תתפללו עלי"
אילוסטרציה צילום: pixabay

לאחר 21 שנה של ציפייה לתינוק, זכתה הקונדיטורית אושרית אברג'ל להיפקד, אך בהוראת הרבנים שמרה על כך בסוד מוחלט ולא שיתפה בכך אף לא את משפחתה הקרובה, אך למה שארע הבוקר היא לא ציפתה, כאשר הגיעה לבית החולים בסיכון גבוה כשהיא בשבוע 23 בלבד עם חשש ללידה מוקדמת המסכנת את התינוק, מה שאילץ אותה לספר על כך למשפחתה הקרובה בלבד.

אך לאחר מספר שעות הסיפור הופץ והועבר ברשתות החברתיות, מה שגרם לאושרית להשאיר פוסט בו היא מתארת את המצב הלא נעים שנוצר לה, וכך היא כתבה:

אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל, כ"כ הרבה חלמתי ופנטזתי על פוסט כזה, 21 שנה אני מייחלת לרגע הזה אבל לא חלמתי שככה אשתף אתכן, לא רציתי לעשות את זה עכשיו, אני בעצמי לא יודעת מה קורה ומה יהיה,

אך לא השאירו לי ברירה, והופצה בקבוצות הודעה ששמרתי בסוד ורק היום שיתפנו את המשפחה הקרובה! ובכל זאת זה הופץ אבל כל מה שקורה הכל לטובה והקב"ה מסובב הכל לטובה.

בהמשך הפוסט ממשיכה אושרית ומספרת: אז כן, אני בשבוע 23, הריון בסיכון, קיבלנו הוראה חד משמעית מרבנים לא לספר לאף אחד גם לא למשפחה, זה היה לי כ"כ קשה . לא אאריך בנושא כי אני כ"כ חלשה וכאובה, אני מאושפזת עם חשש ללידה מוקדמת.

בשבוע הזה, מתארת אושרית, זה קריטי מאוד ואחוזי ההישרדות נמוכים. הכניסו אותנו כבר לחדר לידה עם תרחיש לא ידוע, מנסים ומתפללים לסחוב כמה שיותר. כל יום, כל שבוע יכול לעזור.

אין לי מילים להודות לכן על התפילות, הקבלות והאהבה, בעזה "ש שנזכה יחד להגיד נשמת כל חי ולראות ניסים.

מסיימת אושרית ומבקשת: תתפללו עלי ואיתי "אושרית בת פאני". תתפללו על התינוק שלנו שישרוד עוד ועוד, שאזכה ללדת תינוק בריא ושלם בגופו ובנפשו וגם אני אזכה בבריאות הגוף והנפש. תודה על הכל ובשורות טובות.


בריאות שמות לתפילה הריון בסיכון עובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד