כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
סליפי ביל

הנשיא לשעבר תועד ישן במהלך טקס ההשבעה של ביידן

נשיאה ה-42 של ארה"ב, ביל קלינטון התפדח בשידור חי במהלך טקס ההשבעה של הנשיא ה-46 ג'ו ביידן, כאשר הוא תועד לעיני מיליוני צופים כשהוא ישן. עם זאת, הוא לא לפחות לא הפתיע. יש לו מסורת של נמנומים בטקסים 

הנשיא לשעבר תועד ישן במהלך טקס ההשבעה של ביידן
ביל קלינטון, נשיא ארה"ב לשעבר צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

תתעורר. ביל קלינטון בן ה-74, נשיאה לשעבר של ארה"ב, תועד כשהוא מנמנם במהלך טקס ההשבעה של הנשיא הנכנס, ג'ו ביידן, נראה כי הנשיא לשעבר לא הצליח להשאיר את עיניו פקוחות במהלך הטקס ההיסטורי, והרשתות החברתיות סערו על כך.

עיניו של קלינטון נעצמו בזמן שביידן נשא את נאומו הנשיאותי הראשון, לאחר שהושבע בסביבות השעה 11:50 בבוקר, (שעון מקומי). בנאום ששודר ברחבי העולם מול מיליוני צופים אמר הנשיא ה-46 של ארצות הברית: "אני אהיה נשיא לכל האמריקנים - כל האמריקנים, ואני מבטיח לכם שאני אלחם באותה המידה למען אלה שלא תמכו בי כמו עבור אלה שתמכו".

הנמנום נתפס במאות המצלמות של חברות החדשות, והגולשים בטוויטר ובפייסבוק החלו להתבדח על כך. קלינטון בן ה-74, ישב לצד אשתו הילארי, המועמדת לנשיאות שהפסידה לטראמפ בשנת 2016 ומאחורי סגן הנשיא לשעבר מייק פנס. מאז שעזב את תפקידו השתתף קלינטון בששה טקסי השבעה.

הטקס ביום רביעי היה שונה מאשר בשנים עברו. רק 1,000 איש השתתפו בה בגלל הקורונה. המצלמות התמקדו באישים החשובים והצופים גילו את קלינטון ישן, ומיד החלו להתלוצץ ולעלוב בו. אחד כתב" "הוא תמיד ישן, זה לא משהו חדש". אחר כתב: "אולי היה לו לילה לבן".

ביל קלינטון כיהן בבית הלבן, בין השנים 1993-2001 כנשיא ה-42 של ארצות הברית. לקלינטון יש היסטוריה של נמנומים מול קהל. במהלך תפילה למען הפעיל מרטין לותר קינג בכנסייה הבפטיסטית בשנת 2008 הוא נרדם. בנוסף, קלינטון נתפס ישן לצד אשתו בהלוויית הנשיא לשעבר, רונלד רייגן. הוא התבטא פעם: "אם אוכל לנמנם, אפילו 15 או 20 דקות באמצע היום, זה ממש נותן לי מרץ".

ביל קלינטון נמנום טקס השבעה שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד